فارس

امام جمعه موقت شیراز: هفته بسیج فرصتی برای تبیین ارزش‌ها در مجموعه‌های دولتی و غیردولتی است

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، حجت‌الاسلام عبدالرضا محمودی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز، اظهار داشت: استعمار به دنبال این است که ملت‌ها را از داشته‌هایشان غافل کند و هنگامی که مردم از داشته‌های خود غافل شدند و احساس کردند که از این ظرفیت‌ها تهی هستند، آنگاه استعمار غارت ملت‌ها را آغاز می‌کند.

او اظهار داشت: امروز دانشمندان ایران اسلامی در علوم مختلف حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند که باید با بهره گیری مناسب از این توانمندی‌ها به سمت تصاحب قله‌های موفقیت علمی و فناوری‌های مختلف در دنیا حرکت کنیم و در این راه حمایت مسئولان نیز ضروری است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با جمعی از نخبگان و استعدادهای علمی کشور افزود: در آن دیدار، رهبری معظم، ملت ایران را بالقوه نخبه دانستند و همین مساله نیز باعث شده که ملت ما هدف جنگ نرم استعمار قرار گیرند.

وی بیان کرد: برای رسیدن کشور به جایگاه و اهداف بلند جهانی و شکوفایی هرچه بیشتر نیاز است که در کنار تلاش و کوشش نخبگان، مسئولان نیز حمایت همه جانبه خود را داشته باشند و به این ظرفیت‌ها توجه کنند.

امام جمعه موقت شیراز ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با بیان اینکه بسیج می‌تواند زمینه ساز ایجاد امید در مردم نسبت به انقلاب و آینده کشور باشد، گفت: این نهاد مقدس که یکی از الطاف الهی است و توسط امام راحل پایه‌گذاری و مدیریت شد که تاکنون توانسته منشاء خدمات بسیاری برای مردم باشد که این خدمات بر همگان نیز روشن است.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: بسیج مجموعه‌ای است که تمام آحاد و اقشار مردم و مسئولان در هر جایگاهی که هستند را شامل می‌شود و هفته بسیج نیز فرصت مناسبی است که ارزش‌های بسیج و بسیجی در تمام سازمان ها و مجموعه های دولتی و غیر دولتی تبیین و تقویت شود.

 وی، ضمن قدردانی از حضور مستقیم مسئولان در بین مردم به ویژه حضور روسای قوای سه گانه، این اقدام را زمینه ساز سرعت گرفتن روند رفع مشکلات مردم دانست و گفت: اگر مسئولان مستقیم و چهره به چهره با مردم دیدار داشته باشند و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند بهتر و سریع تر می‌توانند برای رفع آنها چاره اندیشی کرده و تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا