قزوین

بهره‌برداری از ۱۰۰پروژه با اعتبار۲۱۰میلیاردتومان در آوج

بهره‌برداری از ۱۰۰پروژه با اعتبار۲۱۰میلیاردتومان در آوج

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ فرماندار آوج، وحید زرگر در دیدار با جمعی از معتمدین و فعالان اجتماعی بخش آبگرم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین عسکری امام جمعه آبگرم و فتح خانی بخشدار آبگرم برگزار شد؛ ضمن اشاره به اقدامات و کارنامه دولت اظهارکرد: دولت سیزدهم دولت کار و فعالیت بوده و مردم محور است و علی‌رغم وجود مشکلات و موانع فراوان توانسته است با همت و تلاش های شبانه روزی گامهای بزرگی در رشد و ارتقای وضعیت کشور در حوزه های مختلف بردارد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: با تایید صلاحیت بیش از ۸۰درصد افرادی که در انتخابات در این حوزه ثبت نام کرده‌اند رقابت های جدی بین کاندیداها در حال شکل گیری است و امید داریم حضور حداکثری اتفاق بیفتد.

زرگر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهارکرد: رهبر انقلاب توصیه به شرکت در انتخابات را تواصی به حق قلمداد نمودند و از همه نیروهای مومن و انقلابی خواسته اند که با حضور در عرصه “جهاد تبیین” اهمیت حضور مردم در افزایش وحدت ملی و اقتدار ملی را تبیین و تشریح کنند.

فرماندار آوج بیان کرد: معتمدین، متنفذین و افرادی که در جامعه مخاطب دارند باید با حضور در میدان تبیین، محاسبات دشمن را به هم زده و امیدهای دشمنان ایران قوی را به یاس و ناامیدی و سرخوردگی مبدل کنند

۴۶.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا