اخبار ورزشی

اعلام برنامه سپاهان در وقفه لیگ برتر/ بازگشت رضایی به تمرینات طلایی‌پوشان

اعلام برنامه سپاهان در وقفه لیگ برتر/ بازگشت رضایی به تمرینات طلایی‌پوشان

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، مهدی سلیمی مدیر تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین برنامه سپاهان در وقفه لیگ برتر، اظهار داشت: تمرینات تیم سپاهان پس از دیدار مقابل نیروی هوایی عراق، به مدت دو روز تعطیل و از روز پنجشنبه ۳۰ شهریور با حضور بازیکنان تیم از سر گرفته شد.

کارشناس حقوقی: سپاهان به هوادارانش آدرس غلط ندهد/ کسب امتیاز با رقابت متقلبانه هنر نیست

وی افزود:  بازیکنان سپاهان طی روزهای گذشته تمرینات تاکتیکی و بدنسازی خود را طی می‌کنند و برنامه‌ریزی صورت گرفته برای حفظ آمادگی تیم تا پیش از دیدار با الاتحاد وجود دارد.

مدیر تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است سپاهان روز سه‌شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم شمس‌آذر قزوین برود. قرار است این دیدار از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۴ مهر ماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شود و طلایی‌پوشان در این مسابقه در تلاش برای حفظ آمادگی پیش از مسابقه با الاتحاد عربستان هستند.

سلیمی درباره بازیکنان مصدوم سپاهان گفت: خوشبختانه بازیکنان مصدوم تیم در حال حاضر رو به بهبودی هستند و کاوه رضایی نیز به تمرینات سپاهان اضافه شده است. تلاش ما آن است که با آمادگی کامل به مصاف الاتحاد عربستان برویم و در این مسابقه نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

وی در پایان گفت: از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن که در راستای برگزاری این بازی تدارکاتی با نماینده ایران همکاری کردند و زمین محل برگزاری مسابقه را در اختیار ما قرار دادند، تشکر می‌کنیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا