قزوین

جشنواره شهیدرجایی فرصتی برای خدمت انقلابی به مردم است

جشنواره شهیدرجایی فرصتی برای خدمت انقلابی به مردم است

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ سعید وکیلی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در جشنواره شهیدرجایی قزوین که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدینی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین، دکتر اعلایی استاندار، معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، گفت: ۴۲سنجه، در قالب ۱۶شاخص بین ۱۰۵دستگاه اجرایی استان مورد ارزیابی قرار گرفت که در نهایت ۱۵دستگاه به عنوان دستگاه برتر انتخاب شدند.

او افزود: هفته دفاع مقدس یادواره خون‌های مقدسی است که به پای شجره انقلاب اسلامی ریخته شده و اکنون برای پیشرفت کشور و تمدن نوین اسلامی نیازمند وجود جان برکفانی همچون ایثارگران، جانبازان و شهدا هستیم.

وکیلی گفت: جشنواره شهیدرجایی فرصتی برای الگوسازی، خدمت رسانی خالصانه، تفکر در نوآوری و فرآیند روش‌ها، شناخت وضعیت موجود و ترسیم وضعیت در بهبود تعالی و خدمت انقلابی به مردم است.

این مسئول ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها باید با هماهنگی و همفکری، پیشران حرکت تحولی در نظام اداری باشند که این حرکت، نیازمند هم‌افزایی همگانی است.

او افزود: مبنای برگزیدگان جشنواره در سه شاخص عمومی، اختصاصی و استانی سنجش شده و در بخش عمومی، افزایش و ارتقای عدالت مدنظر قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین اظهارکرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال۱۴۰۱ حاکی از رشد و حرکت رو به جلوی دستگاه‌های اجرایی استان است اما اینکه ضعف‌هایی وجود دارد قابل انکار نیست و در این خصوص نیز نقاط ضعف و قوت شناسایی شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از مدیران امور مالیاتی استان، جهاد کشاورزی استان، آب و فاضلاب، دامپزشکی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، شرکت توزیع نیروی برق، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیمه سلامت، ورزش و جوانان، محیط زیست، آب منطقه‌ای، شهرداری محمدیه و امور شعب بانک ملی استان به عنوان دستگاه‌های برتر جشنواره شهیدرجایی تقدیر به‌عمل آمد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا