اخبار ورزشی

رشیدی: نمایش ایران در نیمه دوم دیدار مقابل قطر عالی بود/ باید عیار تیم ملی را در بازی با ژاپن دید

رشیدی: نمایش ایران در نیمه دوم دیدار مقابل قطر عالی بود/ باید عیار تیم ملی را در بازی با ژاپن دید

– اخبار ورزشی –

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره برتری ۴ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر و قهرمانی در تورنمنت چهارجانبه اردن اظهار داشت: امیر قلعه‌نویی از سبک بازی ملی‌پوشان در دیدار با اردن ناراضی بود و اگرچه آن بازی را ۳ بر یک برده بودند، اما اعلام کرد از نحوه نمایش ملی‌پوشان رضایت ندارد. تیم ملی در نیمه نخست دیدار با قطر نیز با همان سبک بازی کرد و اصلاً خوب نبود، اما در نیمه دوم همه چیز متفاوت شد. نمایش ملی‌پوشان در بازی با اردن نیز در نیمه اول صد درصد متفاوت با نیمه دوم بود. تیم ملی در نیمه دوم نمایشی عالی داشت و روی ارسال از جناحین موفق عمل کرد.

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم صحبت‌های قلعه‌نویی در بین دو نیمه روی ارسال از جناحین و دور زدن حریف بود که همین امر باعث شد ملی‌پوشان چهار گل بزنند و قطر را شکست دهند. البته ایران در جامی قهرمان شد که چهار تیم حضور داشتند و خیلی تأثیر آنچنانی برای ما ندارد، اما در راه آماده‌سازی برای جام ملت‌های آسیا مفید خواهد بود. تیم‌هایی مثل قطر و اردن نمی‌توانند فشار آنچنانی روی دروازه ایران بیاورند. تیمی مثل ژاپن خودش را از فوتبال آسیا جدا کرده است و با سبکی بازی می‌کند که تیم‌های خوب دنیا را شکست می‌دهد. باید دید عیار تیم ملی مقابل چنین تیم‌هایی چیست.

قهرمانی ایران در تورنمنت اردن با جشنواره گل مقابل شاگردان کارلوس کی‌روش/ همه چیز تحت تأثیر جنایت صهیونیست‌ها + فیلم

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی قطر گفت: کی‌روش از ایران شناخت داشت، اما بازیکنان تیم ملی در نیمه دوم خوب جنگیدند و نتیجه‌اش را با چهار گل گرفتند. نکته‌ای که در تیم ملی دیده می‌شود، میانگین سنی بالای این تیم است و به نظرم باید تغییر و تحولی در این تیم صورت بگیرد و پس از جام ملت‌های آسیا پوست‌اندازی شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا