کرمان

تولید مستند شهید مدافع سلامت «ناصر رئیسی» در جیرفت

به گزارش برگزیده های ایران از جیرفت، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت، ناصر رئیسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این منطقه به‌ویژه نخستین شهید مدافع سلامت جنوب کرمان که با ایثار و از خودگذشتگی جان خود را در راه حفظ سلامت جامعه نثار کرد، اظهارداشت: شهدای مدافع سلامت که در راه نجات بیماران و مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست دادند، در پیشگاه خداوند متعال سربلند و تلاش‌های این مجاهدان ستودنی است.

وی تصریح کرد: مدافعان سلامت با اقتدار و اخلاص تمام خستگی‌های کار و دوری از خانواده را برای دفاع از سلامت جامعه و آسایش مردم به جان خریدند و  بدون هیچ چشم‌داشتی به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کادر درمان همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس، با روحیه و انگیزه جهادی برای نجات جان بیماران در حال خدمت هستند و امروز در خط مقدم و مبارزه با این ویروس منحوس در مراکز بهداشتی و درمانی مشغول به‌کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهم و  قابل توجه این است که شهید ناصر رئیسی پس از شیوع این ویروس کرونا دست از این عرصه نکشید و با روحیه‌ای جهادی به مبارزه با این ویرس منحوس ادامه داد تا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

علیمرادی بیان داشت: با هماهنگی که با مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمان صورت پذیرفته، مقرر شد که مستندی از زندگی و فعالیت‌های این شهید مدافع سلامت در جیرفت ساخته شود.

وی یادآور شد: شهدا طبق وعده قرآن کریم زنده هستند و نزد پروردگارشان در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند و در تاریخ جمهوری اسلامی ایران  جاودانه خواهند شد و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از سوی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری از خانواده شهیده مدافع سلامت ناصر رئیسی با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/۲۶۵۵/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا