بوشهر

جراحی‌ اقتصادی در دولت پیش‌رو داریم/ تابلوی شمارش معکوس برای پروژه‌ها نصب شود

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری استان بوشهر با تقدیر از تلاش مدیران سابق و فعلی دستگاه‌های مختلف در استان، مدیران پاسخگو، پای کار و عملگرا اظهار داشت: دولت در مسیر خوبی در حال حرکت است و جراحی‌های اقتصادی را پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه مردم واقعاً گرفتار هستند و مشکلات فراوانی دارند و باید از همه امکانات برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم افزود: بودجه ۱۴۰۱ نسبت به بودجه سال قبل بهتر است و باید سعی کنیم که سهم استان بوشهر بیشتر شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بزرگی دشتستان به وسعت و جمعیت آن نیست بلکه به بزرگی زنان و مردان این سرزمین است. دشتستان بزرگ است به خاطر شهدا و رزمندگان، تاریخ درخشان مقابله با استعمار و استکبار و داشتن عالمان، هنرمندان، ورزشکاران و… که افتخار این شهرستان هستند.

وی با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم به دولت کمک کنیم که این دولت موفق شده و کشور از مشکلات عبور کند، تصریح کرد: دولت آیت‌الله رئیسی دولت تحقق گام دوم انقلاب خواهد بود.

رضایی خواستار تسری شفافیت در همه امور شد و گفت: مردم محرم ما هستند و وقتی می‌خواهیم خدمتی به مردم کنیم باید شفاف باشیم و عملکرد خود را شفاف به مردم بگوییم تا مردم هم بهتر و بیشتر بر ما نظارت کنند. شفافیت در تصمیمات و اقدامات برکات فراوانی خواهد داشت.

وی ضمن ذکر حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص)، بر لزوم حفظ آبرو و حرمت افراد هم در عزل‌ها و هم در نصب‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: حق نداریم به خاطر پست و مقام، قبیله‌گرایی و قوم‌گرایی با آبروی افراد بازی کنیم. برخی افراد در وزارت‌خانه‌ها در تلاش برای تخریب دیگران هستند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواستار شجاعت و پختگی در تصمیم گیری‌ها شد و ادامه داد: روی تصمیمات درست خود باید بایستیم و آنچه که به مصلحت مردم استان بوشهر است را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه نیازمند کار انقلابی، جهادی و شبانه‌روزی هستیم، اضافه کرد: اینکه می‌گوییم کار انقلابی منظور این است که مردم باید نتیجه را در عمل ببینند و در سفره و زندگی خود نتیجه آن را حس کنند.

رضایی خواستار زمان‌بندی پروژه‌ها و نصب تابلوی شمارش معکوس برای اجرای وعده‌ها شد و تصریح کرد: اگر نتوانستیم به وعده‌های خود عمل کنیم باید صادقانه و رو در رو با مردم صحبت کنیم.

وی با تاکید بر اولویت بندی مشکلات و اولویت‌دادن به مسائلی چون آب و اشتغال شد و افزود: مسائل و مشکلات اقتصادی نباید باعث شود که از مسائل فرهنگی و اجتماعی غافل شویم و باید از تشکل‌های خودجوش فرهنگی و انقلابی حمایت شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از وضعیت بودجه‌های پژوهشی در بودجه سال آینده ابراز نگرانی کرد و خواستار توجه ویژه به حوزه پژوهش شد.

وی با گرامیداشت نهم دی‌ماه اضافه کرد: نهم دی‌ماه سالروز بیعت مجدد ملت ایران با امام خامنه‌ای و روز تشخیص فتنه‌گران، حامیان آنها، خائنین و ساکتین فتنه از مردم است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا