مازندران

آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس راه مازندران از آذرماه

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان ساری، نخستین جلسه هم‌اندیشی و تعاملی پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران در خصوص برنامه‌ریزی طرح زمستان سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در این جلسه، اظهار کرد:  در طرح زمستانی ۱۴۰۰ تعداد ۳۵۰ راهدار، ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در قالب ۳۳ اکیپ و ۲۲راهدار خانه ثابت و سیار فعال هستند.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران نیز در ادامه این جلسه از آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس راه از ۲۰ آذر ماه سال جاری به‌صورت همزمان در کل کشور در  مازندران خبر داد و گفت: این طرح مانند سنوات گذشته تا ۲۰ اسفند به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری به‌ویژه به مناطق کوهستانی مازندران، افزود: رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی استان را دارند لازم است جیره غذایی خشک و پتو به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین رانندگان حتما نسبت به تهیه زنجیر چرخ اقدام کرده و نحوه استفاده از زنجیر چرخ را آموزش ببینند و تمرین کنند تا در صورت نیاز دچار مشکل نشوند.

این مسؤول ادامه داد: موضوع دیگر اینکه رانندگان حتما قبل از شروع سفر نسبت به کنترل فنی وسیله نقلیه مانند سیستم بخاری، برف پاکن، چراغ‌های اتومبیل و ترمز خودرو اقدام کنند.

 

جهان‌تاب یادآور شد: همچنین رانندگان حتما قبل از ورود به محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان نسبت نسبت به پر کردن باک خودروها اقدام کنند.

وی بیان کرد:  برای ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به رانندگان، پلیس راه تمام اقدامات و برنامه ریزی لازم را پیش‌بینی کرده و در اجرای این طرح دستگاه‌های درگیر در موضوع ترافیکی مشارکت دارند.

رئیس پلیس راه مازندران، هدف از اجرای طرح زمستانی را خدمات‌رسانی به مسافران در محورهای مواصلاتی استان در مواقع بحرانی و تقویت ایمنی جاده‌ها اعلام کرد.

به گزارش فارس، این جلسه با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، رئیس پلیس راه استان ، سرپرستان محور های کوهستانی استان (ولی‌آباد،وامامزاده هاشم، گدوک و کیاسر ) و روسای اداره راه‌های شهرستان‌ها و فرماندهان پلیس راه‌های استان برگزار شد

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا