اخبار ورزشی

سرمربی نوبهار: شانس بالایی برای صعود به مرحله بعدی داریم/ نساجی را بردیم اما خیلی هم ضعیف نبودند

سرمربی نوبهار: شانس بالایی برای صعود به مرحله بعدی داریم/ نساجی را بردیم اما خیلی هم ضعیف نبودند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، ساموئل بابایان در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال نساجی ایران و نوبهار ازبکستان که به برتری ۳ بر یک تیم ازبکستانی انجامید، اظهار داشت: اول به هواداران تیم خودمان تبریک می‌گویم. این بازی سخت بود و با این برد شانس خیلی بالایی برای صعود به مرحله بعدی داریم.

نساجی با وجود شکست، یک سر و گردن بالاتر از نوبهار بود

وی در پاسخ به خبرنگار برگزیده های ایران در مورد اینکه بعد از پیروزی الهلال و هم امتیاز بودن نماینده ازبکستان و عربستان، شانس کدام تیم برای صعود از گروه D لیگ قهرمانان آسیا به‌عنوان تیم اول بیشتر خواهد بود، گفت: مشخصاً الهلال تیم مدنظری است که بیشترین شانس را به‌عنوان صعودکننده اول از گروه D دارد، ولی ما هم شانس برای صعود داریم. سعی می‌کنیم به‌عنوان تیم اول از گروه‌مان صعود کنیم.

سرمربی نوبهار در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان تیمش را به‌عنوان تیم شگفتی‌ساز فصل لیگ قهرمانان آسیا دانست، عنوان کرد: من می‌خواهم این عنوان را به مومبای سیتی و نساجی بدهم. درست است که ما این نتایج را کسب کردیم، اما دلیلی بر خیلی قوی بودن ما و خیلی ضعیف بودن آنها نیست. ما سعی و تلاش‌مان را کردیم و این نتایج را به دست آوردیم، اما دلیلی بر ضعیف بودن تیم آنها نیست.

بابایان در مورد باشگاه نساجی گفت: از باشگاه نساجی بابت میزبانی و تدارکات این مسابقه تشکر می‌کنم. برای آنها در لیگ برتر و فصول آینده لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا