اخبار ورزشی

فریبا: قایدی رفت، دیگر نباید کاسه چه کنم دست‌مان بگیریم/ خطیر گفت چند بازیکن خارجی درجه یک می‌گیرند

فریبا: قایدی رفت، دیگر نباید کاسه چه کنم دست‌مان بگیریم/ خطیر گفت چند بازیکن خارجی درجه یک می‌گیرند

– اخبار ورزشی –

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره استوری روز گذشته جواد نکونام و اشاره او به مشکلات تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: ما همه چیز را از دور می‌بینیم و در تمرین حضور نداریم که بدانیم چه خبر است. آن چیزی که از دور می‌بینیم جذب یکسری بازیکن جوان است. جذب بازیکنانی مثل محمدرضا خالدآبادی را می‌پسندم، ولی تیمی که دو ستاره قهرمانی آسیا را دارد، برای حضور در لیگ برتر و دیگر مسابقات نیاز به بازیکن باتجربه و خوب دارد. ما بازیکن داخلی خوبی نداریم که در حد استقلال باشد و هر بازیکنی بوده است، سایر تیم‌ها گرفته‌اند. امیدمان به جذب بازیکن خارجی است که این اتفاق نمی‌افتد و طبیعی است نگران شویم.

نکونام: هواداران عزیز، نمی‌توانم تنها با همه چیز بجنگم/ استقلال بازیچه شده است + عکس

 

وی در ادامه افزود: کسانی مثل جواد نکونام که از نزدیک درگیر اتفاقات هستند بیشتر حس می‌کنند دست‌شان خالی است. دو روز پیش با علی خطیر صحبت می‌کردم، او بابت بی‌پولی باشگاه استقلال نگران و ناراحت بود، ولی گفت دنبال جذب دو سه بازیکن درجه یک خارجی هستند. خطیر در گذشته مربیان و بازیکنان خارجی خوبی به استقلال آورد، از جمله استراماچونی، پاتوسی و حتی مامه تیام. با این اوصاف اگر خطیر گفته که بازیکن خارجی می‌گیرم، حتماً این کار را می‌کند، هر چند که استقلال زمان را از دست داده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: تیم استقلال هنوز مربی بدنساز ندارد و شنیده‌ام که نکونام از طریق تماس تلفنی برنامه‌ها را از گزینه مدنظرش می‌گیرد! اصل کار هر تیم در پیش‌فصل تمرینات بدنسازی زیر نظر مربی بدنساز است. تیم استقلال قسمت بیشتری از فصل بدنسازی را از دست داده است، در صورتی که بسیاری از تیم‌های خصوصی اردوهای‌شان را در ارتفاع برگزار کرده‌اند. متأسفانه تیم استقلال حتی نتوانسته است اردویی در کردان کرج داشته باشد. سه چهار بازی اول خیلی مهم است و اگر سال گذشته ریکاردو ساپینتو از فوتبال ما شناخت داشت، استقلال بیشتر امتیاز می‌گرفت و می‌‌توانست قهرمان شود.

فریبا با تأکید بر جذب بازیکنان خارجی باکیفیت برای استقلال ادامه داد: استقلال فرصت را از دست داده، ولی فوتبال است و چه بسا با گرفتن دو سه بازیکن خارجی در پست‌های وینگر سرعتی، دریبل‌زن و سانتر فوروارد که از نان شب هم واجب‌تر است، تیم بدی نداشته باشیم. بهتر است همه از جمله من خیلی گله و ناله نکنیم. تیم ما سمت چپ و راست کاملی دارد و اگر وینگر چپ و سانتر فوروارد جذب شود، تیم بهتری هم خواهد شد. تنها مسئله اصلی از دست دادن زمان در سه چهار هفته اول است، هفته‌های سختی که استقلال با تیم‌های سپاهان و پرسپولیس بازی دارد و می‌تواند استرس‌زا باشد، اما فوتبال است و چیزی در آن معلوم نیست.

وی در مورد اینکه بازیکنان استقلال پس از دیدار تدارکاتی مقابل آلومینیوم اراک به انتقاد از شرایط باشگاه پرداختند، گفت: اگر شما ماهی ۱۰ میلیون تومان حقوق بگیرید و شش ماه دریافتی نداشته باشید، می‌توانید زندگی‌تان را اداره کنید؟ این بچه‌ها چند ماه است که پول نگرفته‌اند و همه چیزشان به‌هم ریخته، پس بهتر است به آنها حق بدهیم. فراموش نکنیم سال گذشته شش ماه حقوق نگرفته بودند، ولی چطور سرشان را جلوی توپ می‌گذاشتند. متأسفانه ما ایرانی‌ها خیلی زود یادمان می‌رود. ساپینتو به خاطر استقلال دعوا می‌کرد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به بحث جدایی مهدی قایدی از این تیم یادآور شد: با شرایطی که قایدی فروخته شد و قرضی به استقلال آمد، معلوم بود باید پول گُنده‌ای بدهیم تا دوباره در استقلال باشد. قایدی بازیکن تأثیرگذار استقلال در فصل گذشته بود، ولی دیگر نباید کاسه چه کنم، دست‌مان بگیریم. خیلی از بازیکنان از استقلال رفتند و جایگزین‌هایی آمدند. امیدوارم خارجی‌هایی در حد قایدی بیایند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا