مازندران

حاشیه بازی نساجی و نفت آبادان| تذکر ناظر بازی به لباس حقیقی/اعتراض به کادر فنی نفتی‌ها

به گزارش برگزیده های ایران از مازندران، دیدار تیم‌های نساجی و صنعت نفت آبادان با برتری یک بر صفر آبادانی‌ها در حال پیگیری است.

* محمد خرمگاه و حسین کاظمی کمک مربیان علیرضا منصوریان در نفت آبادان از ابتدای بازی در کنار نیمکت با شور و شوق خاصی بازیکنان تیمشان را هدایت می کردند.

* علیرضا حقیقی که با سرماخوردگی شدید به این بازی رسیده بود، با اشتباهات مکرر و با عصبانیت بازی را دنبال می کرد و در چند صحنه با بازیکنان نفت تنش داشت.

* ناظر بازی در دقیقه ۱۷ به لباس سنگربان نساجی تذکر داد و این موضوع سبب شد دقایقی مدیرعامل و مدیررسانه ای و سرپرست نساجی با ناظر این دیدار در این خصوص به بحث بپردازند.

* اسماعیل اسماعیلی کمک مربی نساجی نسبت به کادر فنی نفت آبادان و شلوغ کاری‌های کادر فنی اعتراض کرد و این موضوع با واکنش ناظر بازی همراه بود.

* بنر پارچه ای بزرگ با اسم نساجی و نماد ببر مازندرانی که یکی از القاب معروف باشگاه  نساجی است رو به روی جایگاه نصب شد و جلوه جالبی به ورزشگاه داده بود.

* در دقایقی از بازی که خرمگاه در حال هدایت تیمش بود، منصوریان که خودش روی خط در حال کوچ کردن تیمش بود از خرمگاه با لحنی خاص خواست که برود و در نیمکت بنشیند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا