چهارمحال و بختیاری

طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان کیار به کجا رسید؟

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، حسینعلی مقصودی صبح امروز در شورای اداری شهرستان کیار در خصوص طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان گفت: در هر سال باید ۴۵۴ واحد مسکن در چهار شهر دستنا، شلمزار، گهرو و ناغان ساخته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در ۲ شهر دستنا و ناغان مشکل زمین داریم و البته متقاضی هم تا این لحظه ثبت‌نام نکرده است، افزود: زمین مورد نیاز در شهر گهرو تأمین شده و برای کمبود زمین در شلمزار نیز اخیرا ۲ هکتار در حال اضافه شدن است.

وی اظهار داشت: ۷۰۰ متر حفاری باقیمانده تونل زره هم انجام و حفاری کامل شده است، در حال حاضر مشغول عملیات کف‌برداری و لاینینگ هستیم و ۷۰ متر لاینینگ شده است.

مقصودی با بیان اینکه پروژه مذکور تنها پروژه با تخصیص نقدی است، عنوان کرد: اعتبار مصوب سال برای این پروژه ۵۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که ۳۵ میلیارد تومان آن تخصیص نقدی داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری همچنین به ساخت زمین ورزشی شلمزار اشاره کرد و گفت: این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت داشته است و ما ۵ میلیارد تومان برای این پروژه در سفر رئیس جمهور پیشنهاد خواهیم داد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: فرهنگسرای شلمزار نیز با دو هزار متر زیربنا در حال ساخت است و برای تکمیل اسکلت آمفی تئاتر ۳۰۰ نفره آن ۷ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور مصوب خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۸۰۲۳/م

 

 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا