سیاسی

وزارت دفاع: جمهوری اسلامی در نقش یک بازیگر فعال منطقه‌ای دشمنان را عقب رانده است

وزارت دفاع: جمهوری اسلامی در نقش یک بازیگر فعال منطقه‌ای دشمنان را عقب رانده است

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری برگزیده های ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن ۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی و متعاقب آن هفته صنعت دفاعی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد:‌ امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازیگر فعال، راهبردی و‌ تعیین کننده در معادلات منطقه‌ای و بین المللی نقش آفرینی نموده و ضمن عقب‌راندن دشمنان از نیات ‌و ادبیات قلدرمآبانه و استکباری گذشته، مرزهای جدیدی را برای آنان ترسیم کرده است.

سربازان صنعتی ایران؛ طوفان در رزم زمینی با پیروز و کرار و فجر/ تحقق یک گلوله یک هدف

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

۳۱ مرداد روز بزرگداشت صنعت دفاعی یکی از مواهب الهی و هدایای ارزشمند انقلاب اسلامی است. در کنار خدمات و فرصتهای فراوان و درخشان انقلاب اسلامی برای کشور، استقلال، آزادی، عزتمندی؛ روح خود باوری و خوداتکایی و اعتماد به ایران و ایرانی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که اوج تجلی آن در صنعت دفاعی به بار نشسته به گونه‌ای که امروز صنعت دفاعی در بخشهای گوناگون بر قله‌های رفیع علم و دانش ایستاده و بر لبه‌های جدیدترین فناوری‌های جهان در این حوزه حرکت می‌کند.

پیشرفت‌های شگرف در حوزه رزم زمینی، هوایی، دریایی، فضایی، جنگ الکترونیک، سایبری و شناختی و سایر حوزه‌ها، مدیون سال‌ها اعتماد به جوانان و نخبگان، عزم و اراده جهادی، کار و تلاش خستگی ناپذیری است که الگویی از کارآمدی را به تصویر کشیده است به طوری که در عرصه ماموریت‌های سازمانی و تولید محصولات پیشرفته دفاعی، سربلندانه، عملکرد و نتایج درخشانی را به محضر ملت شهید پرور ایران اسلامی تقدیم نموده است.

صنعت دفاعی پرتوان و ظرفیت‌های بالا  برای طراحی، ساخت و‌ تولید و پاسخ گویی به موقع به نیازمندی‌های نیروهای مسلح از عناصر اصلی قدرت درون زا و قابلیت دفاعی اطمینان بخش و بازدارنده است که دست بلند جمهوری اسلامی را برای اعمال اراده و دفاع قاطع از منافع و امنیت ملت، قدرتمند و پرصلابت نموده است.

امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازیگر فعال، راهبردی و‌ تعیین کننده در معادلات منطقه‌ای و بین المللی نقش آفرینی نموده و ضمن عقب راندن دشمنان از نیات ‌و ادبیات قلدر مآبانه و استکباری گذشته، مرزهای جدیدی را برای آنان ترسیم نموده است.

مدیران، محققان، متخصصان و آحاد کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان متولی صنعت دفاعی در کشور خود را متعهد به حرکت توقف‌ناپذیر در مسیر نوآوری و تولید علم و فناوری و پیشرفتهای دفاعی در راستای تولید امنیت و دفاع از اسلام، انقلاب، میهن عزیزمان می‌دانند و در این راه از بذل جان دریغ نخواهند کرد.

آن‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن اسلامی و شهدای والامقام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و حوزه صنعت دفاعی به ویژه شهیدان گرانقدر، دکتر چمران، سرلشکر نامجوی، سرلشکر فکوری، همچنین شهید فخری زاده و دیگر دانشمندان و کارکنان شهید دفاعی کشور، در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم تا تحقق کامل آرمان های بلند بنیانگذار و معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تحت هدایت داهیانه رهبر و مقتدا و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بر تداوم این راه نورانی تاکید می‌نمایند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا