خراسان رضوی

۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان خلیل آباد اختصاص یافت

به گزارش برگزیده های ایران از خلیل آباد، حمید رضا پناه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در حاشیه سفر به شهرستان خلیل آباد به خبرنگار ما گفت: سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به استان اختصاص داده شد و امسال این رقم به ۸۴ میلیارد تومان افزایش یافته است که نسبت به سال گذشته هفت برابر رشد داشته است.

وی اعتبارات مشاغل خانگی خلیل اباد در سال جاری را یک میلیارد و۴۷۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: خوشبختانه این شهرستان موفق شد ۶۵ درصد این اعتبارات را جذب کند. ضمن این که در مرحله بعدی نیز ۵۰۰ میلیون تومان دیگر به شهرستان خلیل آباد اختصاص داده می شود که باید تا پایان بهمن این اعتبارات را جذب کند.

پناه در ادامه گفت: در بحث اشتغال روستایی تسهیلاتی به عنوان سرمایه در گردش به استان اختصاص داده شده است که سهم استان ۷۰ میلیارد تومان است. نرخ این تسهیلات ۱۰ درصد است و به کارگاه‌هایی که در روستاها در حوزه صنعت یا بخش خدمات فعالیت می کنند، پرداخت می شود. تسهیلات به ازای هر کارگاه تا سقف یک میلیارد تومان است و پس از تصویب به بانک های عامل معرفی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه هایی هم که افراد فارغ التحصیل را به کارگیری کنند، به مدت دو سال از معافیت بیمه ای نیز بهره مند می‌شوند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا