اخبار ورزشی

درودگر: برای ثانیه به ثانیه حضور الهلال در ایران برنامه‌ریزی کردیم/ سازمان لیگ بهترین تصمیم را گرفت

درودگر: برای ثانیه به ثانیه حضور الهلال در ایران برنامه‌ریزی کردیم/ سازمان لیگ بهترین تصمیم را گرفت

– اخبار ورزشی –

صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره شرایط تیم فوتبال نساجی در فاصله ۹ روز تا دیدار با الهلال عربستان اظهار داشت: ما پس از پیروزی ارزشمندی که مقابل مومبای سیتی هند به دست آوردیم، شرایط خوبی داریم و شاگردان سیدمهدی رحمتی در بهترین شرایط روحی و روانی در حال تمرین و آماده‌سازی برای تقابل با الهلال هستند. همانطور که اهالی فوتبال می‌دانند ما سه امتیاز مهمی را در هند به دست آوردیم. تیم مومبای سیتی شش بازیکن خارجی از آرژانتین، هلند، استرالیا و … در اختیار داشت که هر کدام از آنها می‌توانند بهترین عملکرد را در لیگ برتر ایران داشته باشند.

وی ادامه داد: نساجی اولین تیمی بود که تمریناتش را برای شروع لیگ آغاز کرد و با آمادگی کامل به هند رفتیم و خدا را شکر توانستیم با دو گل هم به برتری برسیم. رحمتی و اعضای کادر فنی به همراه بازیکنان تمام تلاش‌شان را کردند که بهترین نتیجه در نخستین بازی آسیایی نساجی رقم بخورد و با حمایت مالک و مدیریت باشگاه این اتفاق رقم خورد. در حال حاضر ما چند بازیکن مصدوم داریم که هنوز مشخص نیست به بازی با الهلال می‌رسند یا خیر، اما سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات آماده‌سازی را انجام می‌دهند تا در بهترین شرایط مقابل الهلال قرار بگیریم.

کاپیتان نساجی تحت عمل جراحی قرار گرفت

 

«رضا حدادیان حمایت ویژه‌ای برای موفقیت نساجی داشته است.»، مدیرعامل باشگاه نساجی با بیان این جمله تصریح کرد: مالک نساجی یک تنه تمام تلاش خود را برای رسیدن نساجی به هدفش که همان موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست، انجام داده. تیم ما به‌عنوان یک باشگاه خصوصی فقط حدادیان را پشت سر خود می‌بیند و مالک باشگاه تمام هم و غم خود را برای شادی هواداران نساجی و موفقیت این تیم به خرج داده است و ما همه امیدواریم که این تلاش‌ها به ثمر بنشیند. من چنین شرایطی را در هیچ تیم دیگری تجربه نکرده‌ام. همه اعضای باشگاه و تیم برای موفقیت نساجی هم‌قسم شدند. 

درودگر افزود: از مالک باشگاه تا اعضای هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان نساجی همه هم‌نفس و یکدل هستند تا تیم به موفقیت برسد. هدف ابتدایی باشگاه ما این است که رتبه‌ای تک رقمی را در لیگ برتر به دست بیاوریم و همین‌طور در لیگ قهرمانان آسیا هم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم. قطعاً کار سختی در آسیا با حضور رقیب سرسخت و پرقدرتی مانند الهلال و همین‌طور نوبهار ازبکستان داریم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برای حضور الهلال در تهران برنامه‌ریزی صورت گرفته است یا خیر، گفت: ما یک ستاد داخلی استقبال در باشگاه نساجی تشکیل دادیم و همین‌طور یک جلسه‌ای هم در فدراسیون برگزار شده است. قرار است ستادی هم در فدراسیون فوتبال تشکیل شود تا از تیم الهلال و تمام ستاره‌هایش به بهترین شکل میزبانی کنیم. هنوز زمان آمدن کاروان الهلال مشخص نشده است و به محض اینکه از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شود، هماهنگی‌های لازم را برای ورود الهلال انجام می‌دهیم. ما برای ثانیه به ثانیه حضور الهلال در تهران برنامه‌ریزی کرده‌ایم و میزبان خوبی برای این تیم خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه نساجی در پاسخ به این سؤال که «آیا لغو دیدارهای هفته ششم به ضرر باشگاه‌ها، به ویژه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان نیست؟»، تصریح کرد: درباره این موضوع نباید احساسی نظر بدهیم. به نظر من فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای اولین بار بهترین تصمیم را گرفتند و تعویق مسابقات لیگ می‌تواند کمک بزرگی به تیم فوتبال امید و تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باشد. تیم امید چند بازیکن از استقلال، پرسپولیس و سایر تیم‌ها در اختیار دارد و موفقیت این تیم در بازی‌های آسیایی اهمیت بالایی دارد. تیم‌های حاضر در آسیا هم خیلی ضرر نمی‌کنند، چون برای مثال ما باید در هفته ششم با آلومینیوم بازی می‌کردیم، اما حالا طبق نظر کادر فنی با پرسپولیس بازی خواهیم کرد و در شرایط مسابقه قرار می‌گیریم. قطعاً لغو مسابقات لیگ تصمیم خوبی بود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا