اخبار ورزشی

تغییر نظر کارشناسان داوری درباره گل استقلال!

تغییر نظر کارشناسان داوری درباره گل استقلال!

دیدار استقلال و آلومینیوم با حواشی زیادی همراه بود. دو تیم به شدت نسبت به تصیمات داور مسابقه معترض بودند و اعتقاد داشتند که داور مسابقه باید برای آنها یک خطای پنالتی اعلام می‌کرد. در این میان، یک صحنه دیگر نیز در بوته نقد کارشناسان داوری قرار گرفت.

این صحنه به لحظاتی پیش از تک گل مسابقه برمی‌گردد. جایی که استقلال روی حرکت مهرداد محمدی صاحب یک ضربه کرنر شد. ارسال مهدی‌پور یک کرنر دیگر را برای آبی‌ها به ارمغان آورد و این بازیکن تصمیم گرفت تا با یک پاس کوتاه، مهری را صاحب توپ کند که ارسال او با ضربه سر رمضانی به گل تبدیل شد.

باشگاه آلومینیوم در اطلاعیه‌ای که منتشر کرده، معتقد است این تصمیم بحث برانگیز بوده چرا که توپ با برخورد به پای یامگا راهی اوت شده و اساسا اعلام کرنر به سود استقلال اشتباه بوده است. در ویدیوی حالت عادی نیز تشخیص این موضوع کمی سخت به نظر می رسد.

با این حال، روز گذشته کارشناسان داوری علام کردند که تصمیم سیدرضا مهدوی در اعلام کرنر برای استقلال اشتباه بوده است، اما شب گذشته و پس از اینکه ویدیویی زوم شده و با حالت اسلوموشن در اختیار این کارشناسان قرار داده شد، آنها نظر خود را تغییر داده و بر تصمیم داور مسابقه صحه گذاشتند.

در نهایت باید تأکید کرد که کارشناسان داوری تصمیم مهدوی در اعلام کرنری که به گل استقلال منجر شد را تأیید کردند اما اختلاف نظرات درخصوص اعلام پنالتی به سود دو تیم همچنان ادامه دارد.

1946040

۲۵۸ ۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا