لرستان

تکمیل و تجهیز ساختمان اداری و آزمایشگاه محیط زیست لرستان

تکمیل و تجهیز ساختمان اداری و آزمایشگاه محیط زیست لرستان

به گزارش برگزیده لرستان ،ساختمان اداری و آزمایشگاه (ساختمان شماره ۲) اداره کل حفاظت محیط زیست استان با زیر بنای ۱۵۰۰ متر مربع و در سه طبقه در مهر ماه سال جاری تجهیز و تکمیل شد.

محمد حسین سپهوند معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در این باره گفت؛ در ساختمان اداری و آزمایشگاه (ساختمان شماره ۲) اداره کل حفاظت محیط زیست استان جهت رفاه حال ارباب رجوع و همچنین کارکنان این اداره کل از سیستم‌های نوین سرمایشی و گرمایشی استفاده شده است و همچنین ساخت این مجموعه به گونه‌ای طراحی و اجرا شده است که معلولین و جانبازان عزیز بتوانند به راحتی به قسمت‌های مختلف این مجموعه دسترسی داشته باشند.

سپهوند در تکمیل این خبر گفت؛ با همت و همکاری مدیرکل محترم در راستای طرح حجاب و عفاف با جداسازی قسمت‌های مختلف و تفکیک بانوان و آقایان جهت ارائه هر بهتر خدمات به مراجعان محترم صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان افزود؛ در این ساختمان با راه‌اندازی آسانسور و اجرای دیوارپوش و خرید تجهیزات اداری جدید و همچنین راه اندازی آزمایشگاه با امکانات و تجهیزات جدید شرایطی رفاهی مطلوبی برای کارکنان این مجموعه جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به هم استانی‌های عزیز صورت گرفته است.

سپهوند در پایان گفت برای ساختمان قدیمی اداره کل نیز که در حال حاضر بخشی از همکاران در آن مستقر هستند سیستم جدید گرمایشی و سرمایشی خریداری شده و در اسرع وقت جهت رفاه حال این همکاران عزیز و ارباب رجوع راه‌اندازی خواهد شد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا