اخبار ورزشی

کلاس آموزشی رومن ولاسوف در PWL؛ قهرمانان کشتی جهان در ولادی قفقاز

کلاس آموزشی رومن ولاسوف در PWL؛ قهرمانان کشتی جهان در ولادی قفقاز

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، در حالی که اتحادیه جهانی به روس‌ها اجازه حضوردر مسابقات قاره‌ای و جهانی را بدون داشتن پرچم و به اسم تیم بی‌طرف داده است، روسیه نیز از ماه گذشته مسابقات انتخابی‌اش برای شرکت در مسابقات جهانی بلگراد را استارت زد.

عبدالرشید سعدالله‌اف و سیداکوف دو قهرمان المپیک روسیه از شرکت در آن رقابت‌ها معاف شدند اما این دو طی دیروز و امروز (۵ و ۶ مرداد) در جام PWL کشتی می گیرند.

این رقابت‌ها در دو قسمت رقابتی و همچنین تک کشتی برگزار می‌شود. در بخش تک کشتی که چیزی شبیه به همان لیگ پادوبنی روس‌هاست قهرمانان بزرگ دنیا همدیگر را به چالش می‌کشند.

برای روس‌ها این مسابقات از اهمیت زیادی برخوردار است، چون آنها هم تلاش می‌کنند خودشان را در ایام محرومیت، از منزوی شدن خارج کنند و هم اینکه قهرمانان سایر کشورها را نیز برای رقابت به کشور خود دعوت می‌کنند. به همین دلیل حاجی‌مراد گاتسالوف با انتشار ویدئویی از خود، از خیلی از قهرمانان روسیه دعوت کرده که کشتی‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

نکته جالب اینکه ، علاوه بر کشتی مردان و زنان، جام PWL در دو بخشی بزرگسالان و دانشجویان برگزار می‌شود و همچنین یک بخش آن نیز به آموزش اختصاص دارد که به همین منظور از رومن ولاسوف قهرمان نامدار کشتی فرنگی جهان دعوت شده تا هم در کلاس آموزشی تدریس کند و هم اینکه طرفدارانش بتوانند با او دیدار داشته باشند.

جدای از کشتی‌های تانک روسی و سیداکوف، از جمله مهمترین کشتی‌هایی که در PWL برگزار می‌شود می‌توان به مبارزه اوگویف قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو و آرسن هاراتونیان کشتی‌گیر شاخص ارمنی اشاره کرد. رفیق حسین‌اف آذربایجانی و سانچز کوبایی از جمله دیگر قهرمانان شاخص حاضر در ولادی قفقاز هستند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا