کردستان

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان استان کردستان تبیین می‌شود

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان استان کردستان تبیین می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین نمادین استانی نواختن زنگ انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک آغاز دهه مبارک فجر و تقارن آن با بعثت نبی مکرم اسلام (ص) اظهار کرد: امروز گلبانگ انقلاب اسلامی در تمام مدارس استان طنین‌انداز و جشن‌های ملی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در واحدهای اداری و آموزشی استان آغاز می شود.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی یعنی مردمی بودن آن گفت: امروز خوشبختانه ایران اسلامی در همه عرصه ها به واسطه حضور مداوم ملت قهرمان و نیز باورمندی و اعتماد به نفس جوانان جزء چند قدرت برتر دنیاست و این مایه افتخار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین افزود: در طول دهه فجر، دستاوردها و پیشرفت‌های انجام شده در شاخص‌های مختلف ۴۵ سال گذشته، با محوریت جهاد تبیین برای دانش‌آموزان کردستانی تشریح می‌شود.

هاشم ناظمی‌جلال در پایان سخنان خود با بیان اینکه برنامه‌های دهه مبارک فجر با محوریت دانش‌آموزان و نیز توجه به رویداد مهم انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌شود، اظهار کرد: با هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان استان، سازمان دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی، بسیج فرهنگیان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، ویژه برنامه‌های کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان دهه فجر در جهت گرامیداشت این ایام و نیز جلب مشارکت آحاد جامعه برگزار می شود.

گفتنی است برنامه های متنوع فرهنگی در این مراسم اجرا و راس ساعت ۹:۳۳ به صورت همزمان و نمادین در آستانه سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب به صدا در آمد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا