فرهنگ و هنر

رئیس‌جمهور شهید برای کتابخانه‌های عمومی سنگ تمام گذاشت

رئیس‌جمهور شهید برای کتابخانه‌های عمومی سنگ تمام گذاشت

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، به همت محافل ادبی نهاد، سوگواره ادبی «روز وداع یاران» با هدف گرامیداشت یاد شهدای خدمت، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان به صورت همزمان در استان‌ها برگزار شد. محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد میهمان ویژه برنامه استان تهران با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در ستاد مرکزی نهاد بود.

مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این مراسم در سخنان کوتاهی از فاجعه رفح و کشتاری که به آدم‌سوزی رسیده یاد کرد و گفت: یاد شهدا را گرامی می‌داریم و امیدوارم به زودی پیروزی فلسطینیان را شاهد باشیم.

۶ هزار جلد کتاب اهدایی «شهید جمهور» در کتابخانه رضوی

رمضانی اظهار داشت: آقای رئیسی در اهتمام به حوزه کتابخانه‌های عمومی چیزی کم نگذاشتند. گواهی می‌دهم که با همت و توجه وزیر فرهنگ و عنایت رئیس جمهور شهید، هر آنچه در توجه، پیگیری و همراهی مورد نیاز ما بود، فراهم شد. آخرین دستورات ایشان در حوزه فرهنگی نیز به موضوع نهاد و ابلاغ «سند ملی خواندن» مربوط می‌شود. در نمایشگاه کتاب تهران نیز غرفه نهاد آخرین نقطه بازدید و حضور ایشان بود.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تصریح کرد: بنده و همکارانم هم‌عهد شده‌ایم تا آخرین فرصت‌های این دولت، هر آنچه از بابت خدمت به مردم، که دغدغه رئیس جمهور بود، بر گردن ما است، ان‌شاءالله تا آخرین لحظه به جا آوریم و شرمنده مردم و شهدا نباشیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا