قم

اراده جدی و تلاش شبانه‌روزی لازمه رشد اقتصادی سال آینده است

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی عصر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان قم گفت: یکی از مهمترین موضوع ها برای دستیابی به رشد اقتصادی، تسریع در رسیدگی به درخواست های مردم و امور مرتبط با فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف است.

وی با بیان اینکه باید در کنار حفظ دقت و کیفیت در انجام امور، به کارهایمان سرعت ببخشیم، خاطرنشان کرد: نباید به هیچ عنوان کارهای مردم معطل و بر زمین بماند و در صورت بروز چنین مشکلی، علت های آن مورد بررسی قرار گرفته و برطرف خواهد شد.

نهادهای نظارتی از مدیران حمایت کنند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد در بودجه سال ۱۴۰۱ را کار سختی دانست و گفت: برای دستیابی به این مسأله مهم، باید همه مدیران با روحیه جهادی وارد میدان شده و کار و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر داشته باشند.

احمد امیرآبادی فراهانی بر ضرورت تسهیل در فضای کسب و کار و دوری از نگاه بخشی مدیران به مسائل تأکید کرد و گفت: نهادهای نظارتی باید از مدیران حمایت کنند و نباید دنبال مچ گیری باشند، بلکه باید موارد لازم را به موقع اطلاع داده و از بروز تخلفات پیشگیری کنند.

وی با بیان اینکه با روال عادی کار، تحقق رشد اقتصادی میسر نخواهد بود، تصریح کرد: با عادی تر شدن زندگی مردم با فروکش کردن موج کرونا، همه مردم و مسؤولان باید همت و تلاش بیشتری داشته باشند و می دانیم که اتفاقات خوبی در کشورمان در حال رخ دادن است.

هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی استان قم با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی ذیربط در سالن همایش های کرامت استانداری قم برگزار شد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا