اخبار روز

پرچم گنبد حرم امام رضا(ع) تعویض شد/ اعلام عزا در حرم رضوی به دنبال جنایات صهیونیست‌ها

پرچم گنبد حرم امام رضا(ع) تعویض شد/ اعلام عزا در حرم رضوی به دنبال جنایات صهیونیست‌ها

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از مشهد،در پی جنایت رژیم‌ صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی و شهادت صدها مجروح و عوامل امدادی، تولیت آستان قدس رضوی اعلام کرد، پرچم سیاه در حرم مقدس امام هشتم به اهتزاز درمی‌آید.

لذا در پی فاجعه انسانی و داغدار شدن همه انسان‌ها، به ویژه مسلمانان جهان، با دستور تولیت آستان قدس رضوی، امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه حرم مطهر رضوی رنگ عزا به خود گرفت و در چند روز مراسم استغاثه در آن برگزار می‌شود.

جنایات رژیم منحوس اسرائیل در روزهای اخیر، در شامگاه سه‌شنبه به اوج خود رسید و صدها تن از فلسطینان که به بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه پناه برده بودند، هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفتند.

در این جنایت صدها نفر از مردم بی‌گناه که بسیاری از آنها زنان و کودکان بودند به شهادت رسیدند. منابع خبری تعداد شهدای این حمله را بیش از هزار نفر برشمرده و آن را فاجعه‌بارترین جنایت صهیونیست‌ها اعلام کرده‌اند.

پیش از این جنایت و در روزهای گذشته نیز صهیونیست‌ها بیش از سه هزار فلسطینی را به شهادت رسانده بودند.

در پی این فاجعه انسانی و داغدار شدن همه انسان‌ها به ویژه مسلمانان جهان، با دستور تولیت آستان قدس رضوی روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه حرم مطهر رضوی رنگ عزا به خود خواهد گرفت و در چند روز مراسم استغاثه در آن برگزار خواهد شد.

/۲۸۲/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا