اخبار ورزشی

غوغای اینتر مقابل فیورنتینا در شب طلایی مارتینس و تورام

غوغای اینتر مقابل فیورنتینا در شب طلایی مارتینس و تورام

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، در ادامه بازی‌های هفته سوم سری A ایتالیا تیم فوتبال اینتر میهمانش فیورنتینا را با نتیجه پرگل ۴ بر صفر شکست داد. در این بازی که از ساعت ۲۰ امشب (یکشنبه) در ورزشگاه سن‌سیرو آغاز شد؛ نراتزوری با گل‌های مارکوس تورام (۲۳)، لائوتارو مارتینس (۵۳ و ۷۳) و هاکان چالهان‌اوغلو (۵۸ – پنالتی) فلورانسی‌ها را شکست داد.

در این بازی که با برتری اینتر در تمام بخش‌های زمین همراه بود علاوه بر عملکرد شاخص دی‌مارکو، این مارکوس تورام بود که با ارائه فوتبالی موثر و دیدنی بارها روی دروازه فیوره خطرساز شد و علاوه بر به ثمر رساندن گل نخست بازی، پاس گل دوم را هم برای لائوتارو ساخته و پرداخته کرد. او نشان داد که نه تنها نبود لوکاکو تاثیرگذار نخواهد بود، بلکه حتی می‌تواند زوج بهتری برای دیگر مرد طلایی این بازی یعنی لائوتارو مارتینس باشد که علاوه بر دبل در این مسابقه؛ تا به اینجای لیگ در همه بازی‌ها گلزنی کرده و ستاره اینتر بوده است.

اینتر با این پیروزی تا اینجای کار ۹ امتیاز کامل هر ۳ بازی ابتدای فصل را به حساب خود واریز کرده و به همراه میلان صدرنشین است.

در دیگر بازی همزمان تورینو در خانه مقابل جنوا با تساوی بدون گل متوقف شد.

پایان‌بخش بازی‌های هفته سوم سری A که هر دو از ساعت ۲۲:۱۵ آغاز می‌شوند؛ تقابل تیم‌های امپولی – یوونتوس و لچه – سالرنیتانا خواهد بود.

/

 

 
 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا