تهران

اخذ سند تک برگ برای ۱/۵ میلیون مترمربع اراضی شهرداری اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اسلامشهر، محسن حمیدی شهردار اسلامشهر ظهر امروز در یازدهمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر که با حضور اعضای شورا، مدیران شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: در طی ۳ سال گذشته برای بیش از ۱/۵ میلیون مترمربع از اراضی شهرداری اسلامشهر، سند رسمی تک برگی، اخذ شده است.

حمیدی با تبریک هفته بسیج و انتصاب حسین حبیبی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان اسلامشهر به عنوان فرماندار بومی  به مردم اسلامشهر، ،بیان کرد: بر اساس مصوبه جلسه قبل شورا ، پیرامون اقدامات شهرداری و تعهدات شرکت برآوند، از سوی مدیر منطقه ۴ شهرداری اسلامشهر گزارش کاملی از مستندات سال ۷۳ تا آخرین مصوبه شهریور ۱۴۰۰ آماده و قابل  ارائه  شده است.

وی با اشاره به تغییر مصوبه احداث تقاطع غیر همسطح در محور آیت اله سعیدی به احداث پل روی رودخانه کن، تاکید کرد: برای احداث پل بر روی رودخانه کن مشاور و کارشناس مربوطه در حال بررسی و ارائه پیشنهاد و راهکار مناسب است و در کمترین زمان ممکن به اطلاع اعضای شورای شهر می رسد.

شهردار اسلامشهر در خصوص لایحه ای که طی آن ۲۰ هزار متر از سند اصلی ملکی به نام شهرداری صادر می شود، بیان کرد: طی توافقی که با مالک صورت گرفته، ۲۵ میلیارد تومان بابت انتقال سند و ۱۵ میلیارد تومان هم بابت توافق با مالک برای شهرداری درآمدزایی می‌شود و به این میزان درآمد هزینه صدور پایان کار ملک نیز افزوده می‌شود.

وی افزود: در سه سال اخیر برای بیش از ۱/۵ میلیون متر مربع از اراضی شهرداری با پیگیری مجدانه همکارانم در واحدهای تخصصی سند تک برگ صادر شده است.

شهردار اسلامشهر در خصوص عدم عمل برخی پیمانکاران به تعهداتشان و عدم پرداخت بموقع حقوق و بیمه کارگران تصریح کرد: پیمانکارانی که حقوق کارگران و بیمه آنان را به موقع پرداخت نکرده و به تعهداتشان عمل نکنند، در لیست سیاه قرار می گیرند و از آنها خلع ید می شود.

در ادامه  این نشست رضا مهدوی مدیر منطقه ۴ شهرداری اسلامشهر با ارائه گزارش مبسوط و کاملی از مصوبات و مستندات، اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط شهرداری و شرکت برآوند در طی سالهای اخیر، اظهار کرد: در حدود ۹۵ درصد درآمد منطقه ۴ از مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر است که با ایجاد بیش از ۳۰ هزار فرصت شغلی، نقش بسیار مهمی در اقتصاد شهر ایفا می کند.

وی ادامه داد: مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر بستر مناسبی برای سرمایه گذاران و اشتغالزایی است و می‌توان از این بستر برای درآمدزایی بیشتر شهر استفاده کرد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اسلامشهر، خاطرنشان کرد: احداث تصفیه‌خانه و سرانه ورزشی از جمله خدمات عمومی است که شرکت برآوند متعهد به انجام آن گردیده که تاکنون محقق نشده است.

در پایان مقرر گردید اعضای شورای شهر به همراه شهردار در اولین فرصت طی بازدید از مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر در جریان امور و مسائل منطقه قرار گیرند.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا