کردستان

مدیران ادارات باید شخصا در جلسات استانداری شرکت کنند/مصوبات کارگروه رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه امروزدر ۱۷۳مین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان اظهار کرد: رفع موانع تولید ضروری است و از طریق راهکارهای مختلف این مهم در استان باید دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: روال کنونی و کارشناسی‌شده کارگروه رفع موانع تولید در استان قابل‌قبول است.

استاندار کردستان تاکید کرد: روسا و مدیران ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید شخصا در جلسات استانداری حضور داشته باشند مگر اینکه ماموریت‌ باشند و از قبل به استانداری اطلاع دهند.

وی اذعان داشت: مدیر بانک‌ها باید خود را نماینده استان در بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز خود را نماینده استان در دستگاه و سازمان‌هایشان ببینند نه نماینده دستگاه در استان اگر غیر از این باشد نیازی به حضور مدیر نخواهد بود.

استاندار کردستان تصریح کرد: مدیریت یعنی اینکه ما براساس شرایط و مقتضیاتی که در استان وجود دارد نسبت به موضوعات تصمیم‌گیری کنیم.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: اختلاف بین دستگاه‌ها باید در خود مجموعه مدیریتی استان حل شود و نباید به دستگاه قضا کشیده شود.

وی تصریح کرد: اقدام انجام شده توسط مدیرکل محیط زیست کردستان در مورد بی‌توجهی به مصوبه کارگروه رفع موانع تولید شایسته نبوده که البته در این راستا باید حرف‌های مدیرکل را هم بشنویم.

استاندار کردستان همچنین تاکید کرد: مصوبه کارگروه رفع موانع تولید لازم الاجرا است و مجموعه اقتصادی استانداری باید نظارت کامل بر اجرای مصوبات داشته باشد و به صورت مستمر عملکرد هر بخش را گزارش کند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا