گلستان

نیروی دریایی عظمت و قدرت ایران‌ را در آب‌های جهان به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، آیت‌الله سید‌کاظم‌ نورمفیدی امروز در خطبه‌های نماز این هفته در‌ مصلی وحدت‌ اظهار کرد: نیروی دریایی از نیروهای‌ تاثیرگذار در کشور بوده و با حضور در رزمایش روس‌ها و با حرکت شجاعانه دریایی خود اقتدار و عظمت ایران را‌ به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: نیروهای شجاع نیروی دریایی در ۱۴۰ روز توانستند ۴۵ هزار کیلومتر از آب اقیانوس‌ها را‌ طی کرده و به مکان‌هایی که حتی کشورهای قدرتمند جرات ورود نداشته وارد شوند و پیروزمندانه اقتدار خود را به نمایش بگذرانند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به روز دانشجو خاطرنشان کرد: نهضت دانشجویی در کشور‌ ما سابقه طولانی داشته و این اقشار در طول سالیان دراز در شرایط حساس کشور وارد عرصه شده و با جریانات استعماری‌ مخالفت کرده و حتی شهدایی را‌ نثار کردند.

وی ادامه داد: در کشور ما مشکلات زیادی وجود دارد‌ و فرهیختگان و دانشجویان عزیز کشور ما با دانستن اینکه کشور در چه جایگاهی قرار دارد باید در رفع مشکلات کشور راهکارهای عملی ارائه دهند.

نورمفیدی با اشاره به تجمع مردم اصفهان برای‌ مشکل آب ابراز کرد: در‌ مقطعی مردم برای‌ مشکلات آب‌ تجمع کرده و در آرامش کامل و با پشتیبانی نیروهای انتظامی و امنیتی مشکل خود را ابراز کردند اما عده‌ای با پشتیبانی از نیروهای غربی و حمایت شبکه‌های خارجی مانند «اینترنشنال» و «من و تو» خواستند این تجمع را‌ به نفع خود و علیه دولت جریان‌سازی کنند‌که مردم همیشه هوشیار ما به این امر واقف شده و خود را کنار کشیدند.

وی با تاکید بر حمایت از‌ معلولان به مناسبت روز‌ معلولان بیان کرد: بیشتر این افراد با وجود‌ معلولیت دارای استعدادهای بالقوه بوده که با حمایت مردم و مسوولان می‌توان این استعدادها را‌ بالفعل کرده و از آنها در کشور استفاده کرد.

امام‌جمعه گرگان گفت: توجه و نگاه ویژه و مثبت مردم و مسوولان به جامعه معلولان می‌تواند آنها را در‌ جایگاه‌های مهم کشور هدایت کرده تا این‌افراد نیز در زندگی انگیزه و امید بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/۲۳۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا