اخبار ورزشی

سرمربی استقلال تاجیکستان: بازی فردا با پرسپولیس برای ما ۶ امتیازی است

سرمربی استقلال تاجیکستان: بازی فردا با پرسپولیس برای ما ۶ امتیازی است

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، ایگور چرفچنکو در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال تاجیکستان مقابل پرسپولیس ایران اظهار داشت: پرسپولیس تیم بسیار خوب و متوازنی است. کیفیت پرسپولیس را در بازی اول دیدیم و امیدوارم ورزشگاه پُر از هوادار باشد. این مسابقه برای ما شش امتیازی است و منتظر بازی خوبی هستیم.

گل‌محمدی: حتی اگر ۱۱ بازیکن هم داشته باشیم بدون مشکل بازی خواهیم کرد

«هر تیمی همیشه وارد زمین می‌شود تا سه امتیاز بازی را بگیرد.»، وی ضمن بیان این جمله خاطر نشان کرد: همه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برای همه تیم‌ها دشوار است. وقتی به تیم‌ها نگاه می‌کنید، درمی‌یابید که آنها قهرمانان کشورهای خودشان هستند و ما بازی آسانی در مرحله گروهی نداریم.

سرمربی استقلال تاجیکستان در مورد وضعیت سدریک گوگوا بازیکن مصدوم این تیم تصریح کرد: باید در تمرین آماده‌سازی آخر تیم ببینیم سدریک می‌تواند بازی کند یا خیر.

چرفچنکو درباره پیوستن دو بازیکن سابق استقلال تاجیکستان (منوچهر صفروف و وحدت هنانوف) به پرسپولیس و اینکه آیا بازیکن دیگری از این تیم تاجیک می‌تواند به تیم‌های بزرگی چون پرسپولیس بپیوندد یا خیر، گفت: هر بازیکن برای راهیابی به تیم‌های بزرگ، باید قابلیت‌های خودشان را به نمایش بگذارد. این تیم‌ها نمایندگانی دارند که بازی‌ها را تماشا می‌کنند و بازیکنان برای رسیدن به تیم‌های بزرگ، باید مهارت خود را در زمین نشان بدهند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا