یزد

رفع تمامی نقاط حادثه خیز جاده‌های استان یزد تا ماه آینده

رفع تمامی نقاط حادثه خیز جاده‌های استان یزد تا ماه آینده

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از یزد، محمد رستگاری با بیان اینکه در حال حاضر تقریبا مشکلی در زمینه رفع نقاط حادثه خیز نداریم، گفت: هم اکنون ۹۵ درصد از نقاط حادثه استان یزد شناسایی و از سال ۹۴ تاکنون برای رفع آن‌ها برنامه ریزی و اقدام شده است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود ظرف یک ماه آینده، کل نقاط حادثه خیز استان یزد رفع شود. تلاش ما در حوزه راهداری، نگهداری بهینه راه‌ها و کاهش نارضایتی‌های مردم و کاربران جاده‌ها است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در طول یک سال گذشته در استان یزد در حوزه راهداری اظهار داشت: حجم طرح‌های عمرانی در یک سال گذشته نسبت به مدت مشابه افزایش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده، حجم اعتبارات حوزه راهداری نیز افزایش قابل قبولی داشته به نحوی که در یک سال گذشته بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد در حوزه راهداری منعقد شد.

رستگاری با بیان اینکه انعقاد قرارداد، چرخه زمان‌بر و انرژی‌بری دارد و از ارزیابی و کارشناسی تا مزایده و مناقصه به طول می‌انجامد، تصریح کرد: تقریبا به میزان قراردادهای منعقد شده در طول یک سال گذشته، طی چند ماه آینده نیز قرارداد منعقد خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰ طرح فعال در سطح استان در حوزه راهداری وجود دارد که بهسازی و نگهداری راه‌ها، عمده‌ترین طرح‌های این بخش است.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا