سلامت

کرونا جان ۶۳ بیمار دیگر را گرفت/ تزریق واکسن از مرز ۱۱۲ میلیون گذشت

به گزارش روز پنجشنبه برگزیده های ایران از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت،  تا کنون ۵۸ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۵۷۳ نفر دُز اول، ۴۹ میلیون و ۹۸۹ هزار و ۱۱۴ نفر دُز دوم و سه میلیون و ۳۰۷ هزار و ۹۹۷ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۱۲ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۶۸۴ دُز رسید.

بر همین اساس در شبانه روز گذشته ۳۹۱ هزار و ۷۷۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است و از روز گذشته تا امروز ۲۵ آذر ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۵۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۴۵۴ نفر رسید.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۹۴۶ نفر رسید.

به گفته وزارت بهداشت، خوشبختانه تاکنون ۵ میلیون ۹۹۰ هزار و ۸۹۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند اما دو هزار و ۹۷۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ هم اکنون در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

این وزارتخانه می افزاید: تا کنون ۴۰ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۵۶۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهر کشور در وضعیت قرمز، هشت شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۹ شهر در وضعیت زرد و ۳۲۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا