اخبار ورزشی

هواداران، لوپتگی را پس زدند؛ میلان گزینه‌اش را تغییر داد

هواداران، لوپتگی را پس زدند؛ میلان گزینه‌اش را تغییر داد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی؛ باشگاه میلان موضع خود درباره کادر فنی این تیم را به سبب بازخوردی که از هواداران دریافت کرده، تغییر داده است.

اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه میلان در پایان فصل با استفانو پیولی قطع همکاری خواهد کرد و به جای او خولن لوپتگی، سرمربی سابق تیم‌‌های رئال مادرید، سویا و تیم ملی اسپانیا را روی کار خواهد آورد اما طبق اعلام نشریه گاتزتا دلواسپورت؛ بازخورد هواداران نسبت به این موضوع به قدری منفی بوده که باشگاه مجبور شده در برنامه‌هایش برای استخدام سرمربی بعدی تجدید نظر کند.

به دنبال انتشار خبر تمایل میلان به استخدام لوپتگی، شمار فراوانی از هواداران در فضای مجازی اعتراض خود را به این موضوع نشان دادند و حتی یک کمپین در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «نوپتگی» به معنای «نه به لوپتگی» ایجاد و آنقدر در پیام‌های مختلف به آن اشاره شد که گویا نادیده گرفتنش برای مدیران باشگاه غیرممکن شده است.

مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان

در همین راستا جانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار سرشناس شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده است که پیام هواداران واضح و شفاف به گوش جری کاردیناله، مالک باشگاه میلان رسیده و او به همین دلیل تصمیم به استخدام گزینه‌ای دیگر گرفته است. در این میان هم زلاتان ابراهیموویچ مشاور ارشد کاردیناله و جورجو فورلانی مدیرورزشی باشگاه هم پائولو فونسکا را به عنوان گزینه بعدی پیشنهاد داده‌اند. مربی پرتغالی حال حاضر تیم فوتبال لیل که در فصل جاری خوب نتیجه گرفته؛ تا پایان ماه ژوئن با لیل قرارداد دارد. دی‌مارتزیو همچنین هر گونه تماس از سوی باشگاه میلان با آنتونیو کونته – کسی که گفته می‌شود به ناپولی چراغ سبز نشان داده – و روبرتو دزربی سرمربی تیم برایتون انگلیس را رد کرده است.

در حالی که گاتزتا و دی‌مارتزیو احتمال انتصاب لوپتگی را کمرنگ جلوه داده‌اند، نشریه گاردین انگلیس نوشته است که این مرد اسپانیایی که با هدایت ولورهمپتون تجربه مربیگری در لیگ جزیره را هم دارد، از لیست گزینه‌های مشتری انگلیسی‌اش، وستهام خط خورده، چرا که در آستانه عقد قرارداد با میلان قرار گرفته است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا