چهارمحال و بختیاری

توزیع یک هزار و ۹۸۷دستگاه بخاری گازسوز بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری

جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در آستانه فصل زمستان،  یک هزار و ۹۸۷ دستگاه بخاری گازسوز میان خانواده‌های تحت حمایت چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هر ساله در آستانه فصل زمستان لوازم ضروری زندگی شامل بخاری گازسوز و آبگرمکن میان خانواده‌های تحت حمایت نیازمند این لوازم با اولویت مناطق محروم و سردسیر توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری دارای اقلیم سردسیر است که تا اواسط بهار نیز دمای هوا به زیر صفر درجه می‌رسد، افزود: این لوازم در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود.

محمدی اضافه کرد: سال گذشته در چهار مرحله، ۲ هزار و ۱۷۰ دستگاه بخاری گازسوز و آبگرمکن میان خانواده‌های نیازمند و فاقد این لوازم با هدف رفع بخشی از مشکلات اقتصادی و بهبود سطح زندگی برای مددجویان تهیه شده است.

وی با اشاره به توزیع کولر آبی در ۲ مرحله در بین نیازمندان استان، اضافه کرد: امسال از اواخر فصل بهار سه هزار و ۷۰۰ دستگاه کولر آبی با اولویت مناطق محروم و گرمسیر استان میان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان فاقد این لوازم توزیع شده است.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا