اخبار ورزشی

ماجدی: سابقه‌ام مشخص است و زیرِ بار هر حرفی نمی‌روم/ آن فایل صوتی جامعه فوتبال را زیر سؤال برد

ماجدی: سابقه‌ام مشخص است و زیرِ بار هر حرفی نمی‌روم/ آن فایل صوتی جامعه فوتبال را زیر سؤال برد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، میرشاد ماجدی پیش از آغاز مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در این انتخابات شرکت کردم. بچه تهران هستم و وظیفه می‌دانستم که خدمتی انجام دهم. بعد از ۳۵ سال که در فوتبال تهران بازی و کار کردم و وظیفه دانستم که در انتخابات شرکت کنم.

وی درباره حضور محمدعلی خالقی راد، علیرضا یزدانی و علیرضا سهرابی در کنار او و اینکه آیا ائتلافی بین این چهار نفر شکل گرفته است، گفت: این عزیزان لطف کردند و در کنار من هستند. فکر می‌کنم باید از تمام پتانسیل‌ها شرکت کنیم و بتوانیم رأی بیاوریم. ما دیشب صحبت کردیم تا این ائتلاف صورت گیرد. همه دوستان فوتبالی هستند و نیاز فوتبال هم افراد فوتبالی و تحصیلکرده است.

کاندیدای ریاست هیئت فوتبال تهران درباره صدای منتشرشده درباره او توضیح داد: در آن صدای منتشرشده دو نفر در مورد من صحبت می‌کنند که هیچ‌کدام از آنها جزو اعضای مجمع نیستند. من هم شکایت کردم و از فردا وکیلم دنبال کار می‌رود و مطمئن باشید به سر نخ نهایی خواهیم رسید.

ماجدی در مورد اینکه او به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه انتخابات مطرح است، عنوان کرد: من تا الان یک رأی خودم دارم و اگر دوستان هم رأی بدهند، دو سه رأی!

وی در پاسخ به این پرسش که به نظرش انتشار وُیس درباره او یک دسیسه بوده است، تصریح کرد: همه شما آن وُیس را شنیدید. فکر می‌کنید این دسیسه است یا همین‌طور الکی بیرون آمده است؟! اصلاً‌ نوع پرسش‌ها به نحوی است که علیه من این وُیس را بیرون بدهند. سابقه میرشاد ماجدی مشخص است و زیر بار این حرف‌ها نخواهم رفت. من هم تلفن را قطع کردم و اصلاً صحبت نکردم. آن فایل صوتی همه جامعه فوتبال را زیر سؤال برده است. پیشنهاد می‌دهم همه فشار بیاوریم و سرنخ را پیدا کنیم و به جامعه معرفی کنیم.

کاندیدای ریاست هیئت فوتبال تهران در واکنش به تغییر ریاست هیئت فوتبال تهران بعد از ۱۵ سال گفت: می‌توانم بگویم سخت است. ۱۵ سال با یک روش جلو رفته و الان قرار است تغییر به وجود بیاید. اکثر فوتبالی‌ها هم با تغییر مخالف هستند و زمان می‌برد. امیدواریم هر کسی که به‌عنوان رئیس انتخاب شد برنامه ویژه‌ای داشته باشد. یادمان نرود این انتخابات یک سال و نیمه است و نمی‌توانیم برنامه بلندمدت داشته باشیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا