کرمان

شریعتی‌کوهبنانی: نباید در «فضای مجازی» اجازه میدان‌داری به دشمن داد

 به گزارش برگزیده های ایران از کوهبنان، حجت‌الاسلام داود خالداری سخنگوی شورای شهر کوهبنان امروز در حاشیه آیین معارفه شهردار کوهبنان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: شهرداری کوهبنان در سال ۱۳۴۲ تاسیس شده که تاکنون ۲۱ شهردار را به خود دیده است.

سخنگوی شورای شهر کوهبنان ادامه داد: کوهبنان بام فرهنگی با چهار امامزاده واجب‌التعظیم زائرپذیر و میهمان‌پذیر است و شهری گردشگری است و هدف ما در شورا خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم هست و دغدغه مشترک همگان عمران، آبادانی و‌ پیشرفت است و به تمام جناح‌ها احترام می‌گذاریم باید با وحدت و همدلی مسؤولان و مردم در راستای عمران و آبادانی همراه با رشد و تعالی کوهبنان حرکت کنیم .

وی افزود: حفظ ماهیت گردشگری در دستور کار شوراست که با همکاری دولت و نماینده‌ مردم در مجلس این مهم اجرایی خواهد شد و جذب سرمایه‌گذار برای این مقوله در دستور کار قرار دارد.

 نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس ضمن تبریک هفته بسیج گفت: انقلاب ما بر مبنای ایثار، ازخودگذشتگی و بزرگواری بسیجیان شکل گرفت.

عفت شریعتی‌کوهبنانی افزود: در دومین چهل سال انقلاب هستیم. در حالی رمز چهل رمز تکامل و بالندگی است که با استناد به رهمنودهای حضرت امام رحل، رهبری‌های مدبرانه مقام معظم رهبری و ایثارگری فردفرد ملت ایران، جمهوری اسلامی حرف اول تحقق فرهنگ اسلامی را می‌زند.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس بیان کرد: باید ایران اسلامی را با تمام ظرفیت‌های بارز و نهفته به سمت تکامل پیش ببریم و هر منطقه‌ای از کشور وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: امروز نظام سلطه و هم پیمانانش بدانند عظمت ایران اسلامی روزافرون و اقتدار ایران اسلامی رو به پیشرفت است. امروز جوانان ایران طلایه‌داری در گام دوم را بر عهده دارند.

نماینده مردم‌ زرند و کوهبنان در مجلس افزود: شهرستان کوهبنان در استان فرهنگی کرمان جایگاه ویژه‌ای دارد و باید ظرفیت‌های نهان چنان به رشد برسند که فرزندان فرهیخته در عرصه سیاست دیانتی داشته باشیم.

 وی خاطر نشان کرد: کوهبنان شهر معمولی نیست. سرمایه فرهنگی است و گردشگران از نامگذاری خیابان به جایگاه فرهنگی پی می‌برند.

 وی بیان داشت: مدیریت شبکه‌های مجازی در پیشبرد اهداف نظام موثر است و نباید به دشمنان میدان مکر و فریب در این فضا را داد.

شریعتی خاطرنشان کرد: امروز نوجوان و جوانان سرمایه‌داران و طلایه‌داران آینده هستند. آموزش و پرورش، وزارت علوم و شورای شهر باید بازوی توانمند هم در مسائل فرهنگی باشند.

وی تاکید کرد: ۸۰ درصد ذغال‌سنگ مربوط به کوهبنان است که باید تلاش شود که امور در مسیر خودش اجرایی شود تا در آینده نزدیک کوهبنان جایگاه خودش را بیابد.

وی تصریح نمود:  اعتقاد داریم مسائل شهرداری کوهبنان با اهتمام شهردار به سمت پیشرفت قابل توجه پیش برود. و شهردار باید از تجربه خود، توانمندی شوراها و با استفاده از نظرات دیگران به سمت آینده درخشان که عظمت ایران اسلامی را در بردارد، حرکت کند .

در ادامه فرماندار کوهبنان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز عزت، عظمت و فرصت خدمت‌گزاری به برکت ایثارگری رزمندگان و شهیدان همیشه جاوید است.

حسین سالاری ابراز داشت: شوراها فعالیت‌شان با شهرداری گره خورده چون خدمات حاصل تلاش و ایده‌های شوراهاست باید از شورا و شهردار قبل کوهبنان تشکر کرد.

وی عنوان کرد: بیش از ۵۰ قطعه زمین تهیه و در اختیار شهرداری قرار گرفت و در طرح اقدام ملی هم باز تعدادی زمین تهیه و به شهرداری واگذار شد.

وی ابراز داشت: امروز خوشحالیم که سه واحد فرآوری ذغال را در شهرستان داریم که یکی در حال فعالیت و دو واحد دیگر در مراحل اخذ مجوز و احداث هستند.

وی گفت: معادن سرب و روی کوه‌قلعه به بهره‌برداری رسیده و معدن جور هم در حال کار است،  واحد لیچینگ هم در حال تاسیس و جواز تاسیس کنسانتره طغرالجرد صادر شده است.

سالاری از تخصیص آب و محل پروژه سرب و روی خبر دارد و افزود: کارهایی انجام شده و‌ مطالعات زیست‌محیطی به سرانجام رسیده، احداث گلخانه هم در دستور کار قرار دارد که پروانه صادر و امتیازات واگذار شده است که نوید بخش آینده خوب برای کوهبنان خواهد بود.

در پایان احمد محمدی شهردار کوهبنان بیان کرد: خدمت به خلق  نعمتی ارزشمند است که به بنده ارزانی شده است؛ البته باید از اعضای شورای ششم کوهبنان در اعتماد به بنده تقدیر و تشکر کرد.

وی تصریح کرد: ما کوهبنان را شاد و آباد می‌خواهیم و باید به سمت توسعه، عمران و آبادانی با همکاری همگان حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: فرمانداری باید در بودجه‌ها نگاه ویژه‌ای به شهرداری کوهبنان داشته باشد تا توسعه و سرمایه‌گذاری شهرستان را داشته باشیم. امکانات و زیرساخت‌ها باید به گونه‌ای باشد که کوهبنان مأوای بیشتر گردشگران شود. جذب توریست و گردشگری، وحدت، همدلی و همراهی، محورهای توسعه کوهبنان هستند.    

محمدی ابراز داشت: در برنامه‌ها و ارائه خدمات، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری مورد توجه بنده ست اگرچه منابع در شهرداری اندک است که باید با مدیریت اولویت‌بندی کارها را مد نظر داشته باشیم.

انتهای پیام ۸۰۰۱۲/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا