اخبار ورزشی

حضور پدیده ذوب‌آهن در استقلال جدی شد

حضور پدیده ذوب‌آهن در استقلال جدی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده؛ باشگاه استقلال یکی از اهداف جدی نقل و انتقالاتی خود را روی جذب محمدحسین اسلامی، هافبک جوان ذوب‌آهن، گذاشته که چندی پیش هم مذاکرات اولیه آغاز شد ولی اصفهانی‌ها در ابتدا مخالفت خود را اعلام کردند ولی ظاهرا آبی پوشان اصرار به انجام این انتقال دارند و بعید نیست در همین زمستان چنین اتفاقی رخ بدهد.

به نقل از ورزش سه، اسلامی که یکی از پدیده‌های دو فصل اخیر لیگ برتر بوده، در پایان لیگ ۲۳ قراردادش با ذوب‌آهن به اتمام می‌رسد و به همین دلیل ذوبی‌ها بدشان نمی‌آید که در ازای صدور رضایت‌نامه این بازیکن برای آبی پوشان، مبلغ انتقال را دریافت کنند یا یکی، دو بازیکن از تیم مقابل به خدمت بگیرند.

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال، با ذوبی‌ها تماس گرفته و مذاکره برای جذب اسلامی را به‌طور جدی‌تر پیش برده تا شرایط این انتقال فراهم شود و بتوانند هافبک- مهاجم ۲۲ ساله ذوب‌آهن را به پایتخت بیاورند.

پاسلامی که عضو تیم امید ایران هم بوده، در دوران کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی نیز تجربه دعوت به تیم ملی را داشته، ولی بعید نیست پس از سه فصل بازی در لیگ برتر برای ذوب‌آهن، در نقل و انتقالات تابستانی راهی استقلال و شاگرد جواد نکونام شود.

۲۵۸ ۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا