اخبار ورزشی

مظفری‌زاده: درخواست جدایی از سمت خمس بود

مظفری‌زاده: درخواست جدایی از سمت خمس بود

– اخبار ورزشی –

سعید مظفری‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران درباره آخرین وضعیت جدایی پاکو خمس از تراکتور اظهار داشت: ما بعد از بازی با ذوب‌آهن یک جلسه‌ای با خمس داشتیم و مسائل تیم را بررسی کردیم. یک برنامه‌ای هم طراحی کردیم برای ادامه کار ولی با توجه به شرایطی که پیش آمد، ظاهراً کمی خانواده خمس و اعضای کادرفنی نگرانی داشتند و به همین دلیل درخواست جدایی داده‌اند.

خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور

وی ادامه داد: خمس درخواست خود را برای جدایی مطرح کرد و ما به او اطمینان دادیم که همه چیز خوب است و خواستیم که کار ادامه پیدا کند، ولی او عنوان کرد که به دلیل نگرانی خانواده می‌خواهد که همکاری به پایان برسد. ما تا چند دقیقه دیگر جلسه نهایی داریم و باید ببینیم که به نتیجه می‌رسیم یا نه.

«خمس از بازیکنان تراکتور نیز خداحافظی کرده است». مدیر تیم تراکتور در پاسخ به طرح این موضوع گفت: بله! به خاطر همین موضوع که گفتم از بازیکنان هم خداحافظی کرد اما ما در حال صحبت هستیم تا ببینیم چه می‌شود.

مظفری‌زاده در رابطه با گزینه جانشینی برای خمس توضیح داد: هنوز قسمت اول و جدایی خمس به قطعیت نرسیده است و باید ببینیم به چه سرانجامی می‌رسد و بعد از آن جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و درباره جانشین هم تصمیم خواهیم گرفت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا