اخبار ورزشی

فاطمی: سقف بودجه تاثیری بر فوتبال حرفه‌ای ندارد

فاطمی: سقف بودجه تاثیری بر فوتبال حرفه‌ای ندارد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، فراز فاطمی سرپرست تیم فوتبال چادر ملو، بعد از برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ یک و اعلام برنامه مسابقات، اظهار داشت: الحمدالله قرعه‌کشی خیلی خوب و با برنامه بود. همه چیز روی اصول خاصی پیگیری شد و مشخص شد از یازدهم شهریور همه تیم‌های لیگ یکی اولین بازی خودشان را انجام می‌دهند.

مشخص شدن برنامه هفته اول لیگ یک پس از قرعه‌کشی مسابقات

وی درباره امیدواری تیمش برای صعود به لیگ برتر، عنوان کرد: بله خدا را شکر اردوی خوبی را از هفدهم تیر ماه در کرج برگزار کردیم و تیم در شرایط خوبی است. کادر فنی تیم و اخباری تلاش خودشان را انجام می‌‍دهند که نماینده خوبی برای استان یزد در لیگ یک باشیم.

سرپرست تیم فوتبال چادر ملو، چه امکاناتی برای هدفگذاری بالاتر  چادر ملو نسبت فه فصل گذشته تدارک دیده شده، گفت: با زحماتی که مدیریت تیم آقای عطایی انجام می‌دهند و خیلی با برنامه تیم را جلو می‌برند. برنامه‌های خوبی تدوین شده است و ان‌شاءالله تیم پیشرفت قابلی داشته باشد. به امید خدا تمام تلاش‌ها انجام شده که بتوانیم نماینده قابلی برای استان یزد در لیگ یک باشیم. 

فاطمی درباره قانون سقف قرارداد تصریح کرد: با توجه به اینکه قیمت بازیکنان، یک مقداری بیش از اندازه بالا می‌رفت،  فکر می‌کنم این برنامه ریزی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای مهار قیمت‌ها بود.  اما اگر بخواهیم حرفه ای برخورد کنیم، در فوتبال حرفه ای سقف بودجه و این موارد خیلی نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.  اما برای مهار قیمت و بالا رفتن زیاد قیمت بازیکنان فدراسیون و سازمان لیگ قانون سقف قرارداد را اجرایی کردند.

/

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا