آذربایجان غربی

شهرداری مرکز درآمدزایی نیست/ لزوم اختصاص سهم شهرداری‌ها از محل جریمه‌های راهنمایی و رانندگی

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، نقی کریمی صبح امروز دوشنبه در نشست هفتگی کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به موضوع ترافیک شهری اظهار داشت: هر جا بحث ترافیک مطرح می شود موضوع اتوبوس ها پیش می‌آید.

رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: امروز  اسنپ در ارومیه ۱۶ هزار و ۵۰۰ خودروی فعال دارد که این رقم سه برابر تاکسی های شهری است و این رقم نشان می‌دهد حتی اگر اتوبوس ها بخواهند اعتصاب هم کنند تأثیر منفی در روند حمل و نقل عمومی ایجاد نمی شود.
 
کریمی با انتقاد از نگاه اقتصادی به شهرداری افزود: شهرداری مرکز اقتصادی و درآمدزایی نیست بلکه وظیفه اش ارائه خدمات است و نباید صرفا با دید اقتصادی به شهرداری نگریست.

وی درباره لزوم به روزرسانی اخذ عوارض از خودروها افزود: عوارض خودروها باید به روز شود چرا که مراجعه به منابع جدید درآمدی بهتر از این است که طبقه آسیب پذیر برای پرداخت حق و حقوق شهرداری تحت فشار قرار بگیرند.
 
وی بار دیگر خواستار پیگیری برای اختصاص سهم شهرداری از محل جریمه های راهنمایی و رانندگی شد و خاطر نشان کرد: اختصاص سهم شهرداری از محل جریمه راهنمایی و رانندگی باید محقق شود و از نمایندگان مجلس برای تحقق این موضوع کمک خواهیم خواست.
 
رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه یکی از علل اصلی افزایش ترافیک را مهاجرت مردم از سایر شهرستان ها به ارومیه عنوان کرد که باعث ایجاد ترافیک سنگین می شود.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا