خوزستان

شهرستان کرخه در حال تدارک برگزاری انتخاباتی پر شور

شهرستان کرخه در حال تدارک برگزاری انتخاباتی پر شور

محسن ستاری فر فرماندار شهرستان کرخه خوزستان در گفت و گو با برگزیده: تعداد کل شعب اخذ رای در شهرستان کرخه ۶۴ شعبه می باشند که ۱۹ شعبه مربوط به بخش شاوور و ۴۵ شعبه بخش مرکزی است.

وی ادامه داد: با برگزاری مستمر جلسات عملیاتی محل شعب جانمایی و در حال تدارک برگزاری انتخاباتی پورشور هستیم و کلاس های آموزش عوامل بصورت فشرده در حال برگزاری بوده و آخرین تغییرات برگزاری انتخابات تدرس خواهد شد.

فرماندار شهرستان کرخه اظهار داشت: از جمله موارد لازم و ضروری که شهروندان عزیز در روز انتخابات نیاز است بدانند که با انتخابات قبل متفاوت هست که بعد از ارائه مدارک لازم شناسایی و طی کردن مراحل اولیه اینکه برگه تعرفه یک برگ است که از وسط تعرفه قابل جدا سازی است و قسمتی از آن مربوط به مجلس شورای اسلامی و قسمتی دیگر مربوط به مجلس خبرگان میباشد که رای دهنده باید اسامی کاندیدها را در قسمت مربوطه نوشته و ضمن جدا کردن قسمت بالا و پایین رای خبرگان را در صندوق با درب آبی و رای مجلس شورای اسلامی را در صندوق بادرب قرمز قرار دهند.

دکتر ستاری فر در خاتمه تصریح کرد: اگر برگه رای اشتباهی در صندوق دیگری گذاشته شود رای صحیح و موقع شمارش در صندوق مربوط گذاشته میشود ولی نوشتن جابجای اسامی کاندیدهای خبرگان و مجلس شورای اسلامی در برگه تعرفه ها باعث ابطال رای مربوطه می گردد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا