اخبار ورزشی

بدرقه: هواداران آلومینیوم بزرگ‌ترین دلخوشی ما هستند/ حسینی کمک کرد تا در فوتبال پیشرفت کنم

بدرقه: هواداران آلومینیوم بزرگ‌ترین دلخوشی ما هستند/ حسینی کمک کرد تا در فوتبال پیشرفت کنم

– اخبار ورزشی –

میلاد بدرقه در گفت‌وگو با ابراز خرسندی از پیوستن به آلومینیوم اراک به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران اظهار داشت: من روزهای خوبی را در پیکان پشت سر گذاشتم و بعد از اتمام فصل چند پیشنهاد خوب داشتم، ولی می‌خواستم همچنان با مجتبی حسینی کار کنم، چون او کمک کرد تا در فوتبال پیشرفت کنم. در نهایت آلومینیوم اراک را انتخاب کردم و امیدوارم عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم.

تبریزی به آلومینیوم پیوست

 

وی در واکنش به طرح این موضوع که هواداران آلومینیوم توقعات زیادی از سرمربی و بازیکنان این تیم دارند، گفت: ما فصل گذشته که در پیکان حضور داشتیم در همه بازی‌ها میهمان بودیم، ولی در آلومینیوم اراک می‌توانیم روی حمایت هواداران حساب ویژه‌ای باز کنیم و آنها دلخوشی بزرگی برای ما هستند. نمی‌توان پیکان و آلومینیوم را با هم قیاس کرد، چرا که ما پارسال از لحاظ بودجه آخرین تیم لیگ برتر بودیم. البته امسال هم باشگاه آلومینیوم بودجه‌اش را نسبت به فصل گذشته کمتر کرده است.

آریاکیا: دوست داشتم دوباره با ربیعی کار کنم/ در آلومینیوم به من احترام نگذاشتند

 

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم در پایان خاطر نشان کرد: البته تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد و معتقدم آلومینیوم فصل آینده می‌تواند اتفاقات مهمی را رقم بزند. امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا