بین الملل

حماس: تهدید اسرائیل به جنگ زمینی، مسخره است

حماس: تهدید اسرائیل به جنگ زمینی، مسخره است

ابوعبیده سخنگوی گردانهای القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) شامگاه امروز دوشنبه تأکید کرد که عملیات طوفان الاقصی در پاسخ به تجاوز رژیم مصهیونیستی و دفاع از مقدسات بوده است.

شبکه خبری الجزیره به نقل از ابوعبیده گزارش داد: دشمن صهیونیستی طی بیش از ۶۰ ساعت، از مقابله با رزمندگان ما درمانده شده است. جنگ ما در مواضع زیادی، همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای القسام، شمار زیادی از نیروهای دشمن را اسیر کرده‌اند، گفت: ما زیر بمباران، بر سر اسرا مذاکره نخواهیم کرد. تهدید و فشار هم باعث نخواهد شد وارد مذاکره شویم.

ابوعبیده تهدید صهیونیستها مبنی بر جنگ زمینی را مسخره دانست و تأکید کرد: گردانهای القسام همچنان کنترل جنگ را در اختیار دارند. ما آماده یک جنگ طولانی هستیم و برای هر احتمالی آمادگی داریم.

سخنگوی القسام ساعاتی پیش نیز گفت: گردانهای القسام به اخلاق دینی، نظامی و انسانی باور دارند و بر اساس تعلیمات اسلامی، معتقد به حفظ جان گروگانها و اسرا هستند، ولی از آنجایی که دشمن دست به تخریب منازل غیر نظامیان زده و زبان اخلاق و انسانیت را نمی‌فهمد، ما نیز با زبانی با آن سخن خواهیم گفت که به خوبی با آن آشناست.

وی با اشاره به اینکه گردانهای القسام تصمیم گرفته است به این وضعیت پایان دهد، به صهیونیستها هشدار داد: هر گونه حمله به مردم غیر نظامی ما در خانه‌هایشان که بدون هشدار قبلی صورت گرفت، با اعدام گروگانهای غیر نظامی که در اختیار داریم، پاسخ خواهیم داد و آن را با صوت و تصویر منتشر خواهیم کرد.

رژیم صهیونیستی که از سه روز پیش در شوک عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت قرار دارد، در پاسخ به این عملیات، به شدت در حال بمباران منازل غیر نظامیان در غزه است. در این عملیات تا کنون بیش از ۸۰۰ اسرائیلی کشته شده است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا