اجتماعی

رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه

رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران ، سرهنگ احسان مومنی؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: پلیس مطالبه‌گر است و از سازمان استاندارد، وزارت صمت، شرکت‌های خودروساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه مطالبه گری می کند.

وی با بیان اینکه پلیس از وزارت راه، شهرداری در خصوص راه و ایمنی راه‌ها مطالبه‌گری می‌کند، گفت: در خصوص مطالبه‌گری و رفع نقاط حادثه‌خیز پلیس ۲۱۲ محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که ان‌شاءالله در سال جدید در این نقاط دیگر تصادف منجر به فوت را شاهد نخواهیم بود.

سرهنگ مومنی افزود: همچنین ۱۲۸۵ نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب‌گذاری و نصب بنر آشکارسازی شد تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه‌گر بوده‌ایم. در این معابر تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت؛ به همین خاطر ۲۰۰ تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین در ۱۷ محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شده است که اگر خدای نکرده در معابر بزرگراهی حادثه‌ای روی داد و وسیله نقلیه‌ای خراب شد این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خودروها باشند. 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا