اجتماعی

نحوه خدمات‌رسانی ناوگان حمل و نقل تهران به شرکت‌کنندگان در اجتماع اربعینی‌ها اعلام شد

نحوه خدمات‌رسانی ناوگان حمل و نقل تهران به شرکت‌کنندگان در اجتماع اربعینی‌ها اعلام شد

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات‌‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی و شبکه مترو به شهروندان شرکت‌کننده در آیین بدرقه خادمان و زائران راهپیمایی جهانی اربعین حسینی (اجتماع بزرگ اربعینی‌ها) که فردا (جمعه سوم شهریور) با حضور موکب‌داران تهرانی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی فعال در مراسم اربعین در میعادگاه میدان آزادی برگزار می‌شود، خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر شرکت‌کنندگان در این مراسم، ضمن تخصیص ناوگان مخصوص و برقراری سرویس‌های دربستی از مبادی مناطق ۲۲ گانه تهران از طریق تقویت خطوط عبوری و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌نماید و در پایان مراسم، شرکت‌کنندگان به مبادی اولیه بازگردانده می‌شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید، شرکت بهره‌برداری مترو نیز برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در این مراسم، سرویس‌دهی خود را در تمامی خطوط درون‌شهری مترو تا ساعت ۲۳ افزایش می‌دهد، ضمن اینکه ایستگاه‌های بیمه، میدان آزادی و استاد معین در پایان این مراسم و به منظور بازگشت راحت‌تر شرکت‌کنندگان رایگان خواهند بود و تجمع و تردد مسافران در این ایستگاه‌ها رصد می‌شود تا در صورت ازدحام جمعیت، نسبت به اعزام قطارهای فوق‌العاده اقدام شود.

خدمات‌رسانی ویژه مترو به شرکت‌کنندگان در آئین بدرقه زائران اربعین حسینی

مسعود درستی؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به برگزاری مراسم آئین بدرقه خادمان و زائرین راهپیمایی جهانی اربعین حسینی (ع) در روز جمعه سوم شهریورماه گفت: این مراسم در ساعت ۲۰ با حضور موکب داران تهرانی و تمامی دستگاه‌های اجرایی فعال در مراسم اربعین در میدان آزادی برگزار می‌شود، به همین منظور جهت رفاه حال شهروندان و مسافران، سرویس‌دهی در تمامی خطوط درون‌شهری مترو تهران تا ساعت ۲۳ افزایش می‌یابد.

درستی خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های بیمه، میدان آزادی و استاد معین در پایان این مراسم و به منظور بازگشت راحت‌تر شرکت‌کنندگان رایگان خواهند بود.

وی در خصوص اعزام قطار فوق‌العاده گفت: تردد مسافران در این ایستگاه‌ها رصد می‌شود و در صورت ازدحام جمعیت، آمادگی اعزام قطار فوق‌العاده نیز وجود دارد.

آغاز خدمات‌رسانی کاروان اعزامی اتوبوسرانی تهران به زائران اربعین حسینی

آماده باش مرکز کنترل ترافیک تهران در روز برگزاری مراسم بدرقه خادمین اربعین

همچنین کامران صوری؛ سرپرست معاونت مرکز کنترل ترافیک با اشاره به آمادگی مرکز کنترل ترافیک تهران در روز برگزاری مراسم بدرقه خادمین اربعین گفت: علاوه بر مرکز کنترل ترافیک اصلی، تمامی مراکز محلی و منطقه‌ای جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم در آمادگی کامل قرار دارند و با رصد معابر و مسیرها، وضعیت میزان ترافیک و محدودیت‌های ترافیکی از طریق تابلوهای متغیر خبری به جهت تسهیل تردد شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

صوری با آرزوی سلامتی برای خادمین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تصریح کرد: در طول زمان برگزاری مراسم، هماهنگی‌های لازم با نمایندگان مدعو، جهت اتخاذ تمهیدات از طریق مرکز کنترل ترافیک تهران انجام خواهد شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا