اصفهان

سالیان گذشته تصمیمات غلطی در مدیریت منابع آبی گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در نشستی با دانشجویان بسیجی اظهار داشت: در طول سالیان گذشته در خصوص مدیریت منابع آبی تصمیمات غلطی اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه تصمیمات غلط گذشتگان کار را به اینجا رسانده است، گفت: آقای اردکانیان وزیر سابق نیرو اجازه جلسه مشترک با مجمع نمایندگان استان اصفهان را نداد چون می‌دانست اگر به جلسه بیاید پاسخی برای سوالات ما نخواهد داشت.

نقدعلی گفت: مقامات مسوول دولت گذشته نه تنها هیچگاه خود را ملزم به پاسخگویی ندانستند بلکه طرح‌هایی را کلید زدند که به مشکلات آبی در اصفهان افزوده می‌شد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مردم اصفهان یک روش و رویه صحیحی را برای مطالبات منطقی و عقلی ثبت کردند، همیشه چیزی که در جریانات سیاسی مانور داده می‌شد همین راه بیان حرف مردم بود.

وی با بیان اینکه منابع آبی به شدت کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد:روش‌های مختلفی برای حل مشکل آب وجود دارد، البته در بلندمدت یا کوتاه‌مدت مطرح است، بالآخره امروز کشاورز ما دو سال است که کشت نداشته و معیشت آن‌ها به این کشت وابسته است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شأن ما مطالبه‌گری است، بالاخره رویه غلط گذشته باید اصلاح شود و باید در عین مطالبه‌گری واقع بین هم باشیم، در گذشته گوش شنوا نداشتیم و الان گوش شنوایی پیدا کردیم، تمام مطالبات مانده از دیروز، امروز در حال مطرح شدن است.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا