اجتماعی

کشف BMW لوکس و قاچاق در این شهر

کشف BMW لوکس و قاچاق در این شهر

به گزارش برگزیده، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودوری BMW قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کالای قاچاق را بیش از ۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل نگهداری خودوری قاچاق در محدوده خیابان فدائیان اسلام شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودوری سواری BMW قاچاق در داخل پارکینگی واقع در خیابان فدائیان اسلام مخفی شده است که به وسیله کامیون‌های خودوربر به این مکان منتقل و سپس قرار است تا تحویل مشتری شود.

افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل پارکینگی عمومی بوده که یک دستگاه خودوری سواری BMW سفید رنگ فاقد پلاک در این محل پارک و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و در سامانه نیز ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه این خودرو بیش از ۵ میلیارد تومان ارزش دارد، تصریح کرد: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

۴۷۲۳۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا