هرمزگان

دلارهای نفتی و توطئه استکبار جهانی در پی شکست وحدت مسلمانان است

به گزارش خبرنگار فارس از قشم، حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب در همایش «هفته وحدت اسلامی» در جزیره قشم افزود: موانع وحدت اسلام یک بحث سیاسی است و سلطه طلبی استکبار جهانی یکی از این موانع است.

وی افزود: حماس در فلسطین با وحدت کلمه توانسته است بر اسراییل غالب شود و این رژیم غاصب را به زانو درآورد و اگر جهان اسلام وحدت داشته باشد هیچ دشمنی توانایی رویارویی با امت واحده اسلام را ندارد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: مسایل فکری اسلامی نیز از جمله مسائلی است که برخی به جای استخراج درست این مسایل از قرآن، برداشت خود را مطرح می‌کنند تا نفاق و تفرقه ایجاد کنند.

نواب  اظهار کرد: دین حق و دین زلال است و به روشنی در اختیار انسان قرار گرفته است، اما برداشت‌های غلط و غیر واقعی از آن باعث تفرقه می شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: سیره پیامبر اکرم (ص) و رفتار ائمه معصومین (ع) بهترین نماد برای ایجاد وحدت اسلام است که برای همگرایی مسلمانان باید به آن تاسی کرد.

همایش هفته وحدت  با حضور سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه و نماینده سرپرست حجاج ایرانی، مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و دیگر مسؤولان و علمای شیعه و اهل سنت هرمزگان و قشم در شهر لافت جزیره قشم برگزار شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا