اجتماعی

کمک یک میلیارد و ۷۲۵ میلیونی خیرین برای آزادی ۲۳ زندانی

کمک یک میلیارد و ۷۲۵ میلیونی خیرین برای آزادی ۲۳ زندانی

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، نیکوکاران عضو خیریه حضرت زهرا(س) مجیدیه تهران در اقدامی خیرخواهانه بدهی ۲۳ نفر از زندانیان نیازمند را پرداخت کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال تاکنون، نیکوکاران مرکز خیریه حضرت زهرا(س) با نام آن حضرت و به تأسی از سیره فاطمی قریب به یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان جهت آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد اهدا کرده‌اند.

معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند

عباس کشانی تصریح کرد: کمک به رفع گرفتاری بدهکاران و آزادی زندانیان نیازمند در مکتب ائمه اطهار(ع) تأکید شده و لبخند شادی فرزندان از بازگشت پدر یا مادر به خانه صدقه جاریه است.

وی ادامه داد: نیکوکاران در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی بیش از ایام دیگر به یاری زندانیان نیازمند می‌شتابند که در دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) تا امام رضا(ع) این کمک‌ها بیشتر می‌شود.

کشانی با تقدیر از اعضای این مرکز گفت: زمینه آزادی این افراد که ۳ نفر زن و ۲۰ نفر مرد بودند، با واریز طلب به حساب شکات و مساعدت مراجع قضایی فراهم شده است.

به گزارش برگزیده های ایران، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا