اخبار ورزشی

توخل: حریف‌مان را دست‌کم نخواهیم گرفت/ کین باعث بهتر شدن هم‌تیمی‌هایش می‌شود

توخل: حریف‌مان را دست‌کم نخواهیم گرفت/ کین باعث بهتر شدن هم‌تیمی‌هایش می‌شود

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، توماس توخل که شاگردانش فردا شب (سه‌شنبه) در دور اول جام حذفی آلمان باید در خانه تیم دسته سومی پروزن مونستر به میدان بروند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما حریف‌مان را دست‌کم نخواهیم گرفت و به طور جدی در حال آماده شدن برای این بازی هستیم. همانطور بازی خواهیم کرد که بایرن می‌خواهد بازی کند و برای‌مان فرقی نمی‌کند طرف مقابل، چه تیمی باشد. ما بخت اول پیروزی هستیم و می‌خواهیم برنده شویم. ما می‌خواهیم به برلین برسیم و در فینال باشیم.

وی افزود: ما اکنون در اواسط دوره‌ای هستیم که بازی‌های میان هفته‌ای برگزار می‌شود. هنوز تصمیمی در مورد اینکه چه کسی فردا بازی خواهد کرد، نگرفته‌ام. رافائل گوئریرو باید در ترکیب حضور داشته باشد و به تیم بازگردد. ماتیس دلیخت متأسفانه بیرون از ترکیب است. باید ببینیم وضعیت دایو اوپامکانو و مین‌جائه کیم هم پیش از بازی چطور خواهد بود.

بایرن مونیخ، بوخوم را گلباران کرد/ دورتموند به زحمت پیروز شد

سرمربی بایرن مونیخ درباره جام حذفی آلمان هم اظهار داشت: فرمت برگزاری جام حذفی آلمان فوق‌العاده است. بازی های‌حذفی، بازی‌های پرفشاری است و تیم‌های ضعیف‌‌تر همیشه شانس دارند. در این مسابقات همیشه باید راهی برای پیروزی پیدا کنید. این چیزی است که از خودمان انتظار داریم و باید این را ثابت کنیم.

توخل همچنین درباره زوج هری کین و لروی سانه خاطرنشان کرد: لروی انگلیسی روان صحبت می‌کند، او با هری به خوبی ارتباط برقرار می‌کند. هری با شخصیت و استایلش باعث بهتر شدن هم‌تیمی‌هایش می‌شود. سانه هم در فرم بسیار خوبی است. هر دوی آنها در حال حاضر در وضعیت خیلی خوبی هستند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا