اخبار ورزشی

نماینده فوتبال بابل در لیگ دسته اول با ۲ سرمربی!

نماینده فوتبال بابل در لیگ دسته اول با ۲ سرمربی!

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال از هفته اول شهریور آغاز خواهد شد و برخی تیم‌های حاضر در این مسابقات، تمرینات خود را برای شرکت در لیگ یک آغاز کرده‌اند.

با این وجود، باشگاه‌هایی هم هستند که با مسائل مالکیتی دست و پنجه نرم می‌کنند و کارهای تیم توسط دو گروه جلو می‌رود! نماینده بابل فصل گذشته از منطقه سقوط به لیگ دسته دوم فاصله داشت و جایگاه دهم جدول لیگ دسته اول را کسب کرد. با این حال اکنون دو نفر داعیه مالکیت این باشگاه را دارند.

آخرین وضعیت باشگاه داماش گیلان برای واگذاری به علیرضا جهانبخش

پیام رمضانی مالک باشگاه بابلی که نام تیم را به «دریا کاسپین» تغییر داد، اخیراً قرارداد یونس گرائیلی را تمدید کرده و او را روی نیمکت تیم دریا کاسپین نشانده است. پیمان منیری مالک باشگاه رایکا هم که تیم را پیش‌تر به رمضانی واگذار کرده بود، مدعی شده که مجدداً مالکیت باشگاه را بر عهده گرفته و میلاد بلادی را به‌عنوان سرمربی جدید تیم برگزیده است.

منیری درباره وضعیت مالکیت باشگاه رایکا، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران گفت: سال گذشته تصمیمی برای فروش باشگاه نداشتیم، اما می‌خواستیم مسئولان به خودشان بیایند. با این حال با فشار خانواده تصمیم به فروش سهمیه تیم گرفتیم. فرد متقاضی اصرار داشت باشگاه را به او واگذار کنم و قراردادی نوشتیم که هیچ جا ثبت نشده بود. مقرر شد وی مبلغی پرداخت کند و پس از آن، کارهای اولیه انتقال را انجام بدهد. با این حال دو فقره چک وی پاس نشد.

سرمربی مس کرمان: خطیبی با کاهش رقم قراردادش موافقت نکرد

وی با بیان اینکه رأی بدوی دادگاه به سود او صادر شد، تصریح کرد: نهادهای ورزشی استانی با قراردادی که هیچ جا ثبت نشده است، چگونه نام تیم را تغییر می‌دهند؟ در متن قرارداد ما آمده بود که اگر هر یک از چک‌ها وصول نشود، معامله فسخ می‌شود. رمضانی حق اعتراض در محاکم قضایی و ورزشی خارج و داخل کشور را ندارد و مطابق قرارداد، می‌توانم مدیریت باشگاه را در اختیار بگیرم.

مالک باشگاه رایکا، انتقال امتیاز این باشگاه را غیرقانونی خواند و خاطرنشان کرد: رئیس هیئت فوتبال بابت انتقال امتیاز تیم به رمضانی پول گرفته است و به همین خاطر اصرار می‌کند که نتیجه تجدیدنظر هم صادر شود! به همه ارکان فدراسیون مانند کمیته انضباطی نامه زدیم و آنها تا روز چهارشنبه فرصت دادند مسئله را با گفت‌وگو حل کنیم. اگر به نتیجه نرسیم، کمیته وضعیت بلافاصله رأی خود را صادر می‌کند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا