اخبار ورزشی

حنیفی: در لیگ والیبال و بسکتبال مدعی خواهیم بود

حنیفی: در لیگ والیبال و بسکتبال مدعی خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده؛ سمانه حنیفی روز سه شنبه در خصوص آخرین وضعیت تیم های بانوان این باشگاه گفت: خوشبختانه در دو رشته والیبال و بسکتبال سرمایه گذاری بسیار درست و حرفه ایی برای حضور در لیگ داشتیم.

وی ادامه داد: باشگاه مهرسان به صورت کاملا حرفه ایی به لیگ های بانوان نگاه می کند و حتی در انتخاب کادر فنی و پزشکی و مشاور تغزیه و روانشناس ، خاص تیم های مهرسان و نگرش استفاده از امکانات ویژه و خاص تیم های مهرسان از تیم های مطرح فوتبال آقایان نیز جلو تر هستیم.

مدیرعامل باشگاه مهرسان گفت: در هر دو تیم بهترین بازیکنان ایران را جذب کردیم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم.

وی تصریح کرد: البته نگاه ما فقط قهرمانی در لیگ برتر این دو رشته نیست و قطعا با تقویت تیم های خود به دنبال افتخارآفرینی در آسیا هستیم.

حنیفی اظهار داشت: همانطور که در ابتدای صحبت هایم گفتم یکی از اهداف مهم ما در تیم داری الگو شدن در تمام مسایل است که خوشبختانه به این مهم رسیدیم و توانستیم مانند تیم های بزرگ ورزشی فعالیت کنیم.
وی تاکید کرد: با وجود اینکه لیگ های این دو رشته آغاز نشده ما حدود ۳۰ درصد پرداختی داشتیم و توانستیم با قدرت وارد مرحله آماده سازی شویم.

مدیرعامل باشگاه مهرسان، گفت: در تیم والیبال از سرمربی تیم ملی استفاده کردیم و در بسکتبال نیز سرمربی سابق تیم ملی در کنار ما است.

۲۵۸۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا