مازندران

فارس‌من| نقص فنی دلیل افت فشار آب شهرستان نور است/ با نصب دستگاه الکترو پمپ شناور مشکل برطرف می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان « فشار آب لوله کشی در نور را افزایش دهید»  خواستار پیگیری این سوژه شدند.

پیرو درج پیامی از یک شهروند در خروجی برگزیده های ایران مازندران با عنوان « فشار آب لوله کشی در نور را افزایش دهید » روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران  توضیحاتی در این زمینه ارائه کرده  است.

در این زمینه عنوان شد؛ کمبود آب و افت فشار در شهرستان نور به‌دلیل نقص فنی دو حلقه از چاه‌های تامین آب بوده که پس از نصب و راه‌اندازی دو دستگاه  الکتروپمپ شناور مشکل کمبود آب به طور کامل در این شهرستان برطرف شد.

ولی با توجه به شرایط خاص جغرافیایی وگردشگرپذیری شهرستان‌نور ، نصب پمپ به همراه مخزن ذخیره آب متناسب با نیاز مشترک برای جبران در ساعات اوج مصرف توصیه می‌شود.

در ادامه  این توضیحات عنوان شد؛ درباره احداث حوضچه‌های تصفیه لازم به ذکر است این حوضچه‌ها مربوط به شهرهایی است که از آب‌های سطحی نظیر رودخانه ودریاچه سدها برای شرب استفاده می‌کنند در حالی‌که تامین آب شرب مشترکان شهرستان نور به‌طور کامل از منابع زیرزمینی وچاه‌های عمیق تامین می‌شود که از نظر کیفیت فیزیکی، شیمیایی و میکروبی مطابق استانداردهای توصیه شده از مراجع ذی‌صلاح است و نیاز به تصفیه ندارد.

گفتنی است وجود کدورت در دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، ناشی از املاح معدنی و طبیعی موجود در آب است  و برای بدن انسان ضروری است که توسط فیلترهای تصفیه جذب و دفع می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا